آفتاب

نماینده همدان: اسرائیل با وحشی گری، طومار نابودی خود را پیچیده است

نماینده همدان: اسرائیل با وحشی گری، طومار نابودی خود را پیچیده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد هستیم که اسرائیل با کشتن زنان و کودکان که 70 درصد مجروحین و کشته شدگان را تشکیل می‌دهند، طومار نابودی خود را در هم پیچیده و این فرمایش امام راحل را که فرمود؛ اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود عملا به دست خود محقق کرده است.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه همدان، درباره سی و ششمین سالگرد روز جهانی قدس اظهار کرد: با توجه به اینکه اسرائیل به بن بست رسیده و دیوانه وار اقدام به کشت و کشتار علیه مردم بی دفاع غزه کرده و علائم عقلانی خود را از دست داده است، با این اقدامات خود باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم دنیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم دنیا این ظلم محرز اسرائیل و آمریکای جنایتکار را می‌بینند و برای دفاع از حقوق مردم مظلوم غزه و فلسطین راهپیمایی کردند.

خجسته با تاکید بر به بن بست رسیدن رژیم صهیونیستی ادامه داد: جبهه استکبار به خاطر ضربه‌های جدی که از طرف مقاومت متحمل شده به طرز دیوانه‌واری این کشت و کشتارها را در فلسطین به راه انداخته است؛ بطوری که امروزه مشاهده می‌کنیم، کشوری که روزی شعار "از نیل تا فرات" را سر می‌داد، این روزها خود را در میان دیوارهای آهنی محصور کرده تا کسی به آنها آسیب نرساند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پایان، اضافه کرد: نیروهای مقاومت فلسطین، اسرائیل را مورد حمله موشک ها و تک تیر اندازهای خود قرار داده و بدون شک ضربه تمام کننده ای را به رژیم غاصب صهیونیستی وارد خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N411878

وبگردی