آفتاب

مراسم افطاری حزب اراده ملت برگزار شد

مراسم افطاری حزب اراده ملت برگزار شد

مراسم افطاری حزب اراده ملت ایران (حاما) شب گذشته با حضور جمعی از فعالان سیاسی و حزبی و همچنین خانواده‌های اعضای این حزب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این مراسم شخصیت‌هایی از جمله مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، قدرتعلی حشمتیان دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی، ابراهیم اصغرزاده، مهرعلیزاده و تعداد دیگری از فعالان سیاسی حضور داشتند.

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در سخنانی با تاکید بر اینکه "امروز در حاما توانسته‌ایم در یک خط از ریلی که باید قرار می‌گرفتیم، قرار بگیریم"، گفت: امروز ما توانسته‌ایم تشکیلات و ساختار زنجیره‌ای خط ریلی تشکیلات و ساختار زنجیره‌ای خود را به خوبی طی کنیم اما هنوز ساختار هرمی تشکیلاتی باقی مانده است و چنانچه این مسیر به خوبی ریل‌گذاری نشود حزب به اهداف خود نخواهد رسید.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران به تشریح برنامه‌های این حزب در سال جاری پرداخت و اظهار کرد: در سال 93 ما سه برنامه مهم حزبی پیش رو داریم که برگزاری اردوی تشکیلاتی، پیش‌کنگره و کنگره از جمله این برنامه‌هاست.

وی در ادامه تصریح کرد: ما به عنوان یک حزب سراسری و اصلاح‌طلب قانونی در تلاش هستیم تا از فرصت‌هایی که پیش روی ملت بوجود می‌آید بهترین استفاده‌ها را داشته باشیم.

حکیمی‌پور در پایان با تاکید بر اینکه "باید بتوانیم تا حدی که ظرفیت داریم بار جریان اصلاحات را به دوش بکشیم"، خاطرنشان کرد: حاما حزب نخبه‌پرور است نه نخبه‌پرست؛ ما معتقدیم که یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت.

انتهای پیام

کد N411717

وبگردی