آفتاب
رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان؛

برگزاری نمایشگاه اثرات مخرب استفاده از ماهواره در مراکز قضایی و حقوقی

برگزاری نمایشگاه اثرات مخرب استفاده از ماهواره در مراکز قضایی و حقوقی

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان گفت: نمایشگاه اثرات مخرب استفاده از ماهواره در مراکز قضایی و حقوقی استان برگزار می‌شود.

ابوطالب اصغری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌اند که ماهواره یکی از آن‌هاست.

وی تصریح کرد: استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای که دشمن با هجمه به دین، ارزش‌ها، فرهنگ جامعه و سست کردن بنیان‌های خانواده و گرفتن غیرت دینی و ترویج مفاسد اجتماعی و اخلاقی و اشاعه فحشاء و بی‌بند و باری در میان اجتماع و شهروندان است را می توان به حالتی تشبیه کرد که با پنبه سر انسان را ببرند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان ادامه داد: در این راهبرد جدید دشمن برای مقابله با نظام اسلامی مولفه‌های تغییر ارزش‌ها و باورهای دینی شهروندان و به نوعی استحاله فرهنگی و در نهایت از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌ها را با استفاده از ابزاری به نام ماهواره که امروز از آن به نام دجالواره یاد می‌شود، دنبال می‌کند.

اصغری با بیان اینکه هر یک از آحاد شهروندان و نهادها و سازمان‌ها در مقابله با این هجمه باید اقداماتی را انجام دهند، گفت: سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان به جهت آگاهی‌بخشی و بصیرت به جامعه هدف در نظر دارد علاوه بر برگزاری نشست‌های روشنگری، آسیب‌های ماهواره را در انجمن های شجره طیبه صالحین بسیج و در قالب پوسترها و بروشورهایی در معرض دید شهروندان قرار دهد تا سهم هرچند کوچکی در مقابله با هجوم این پدیده داشته باشیم.

وی با اشاره به حاکم بودن قانون ممنوعیت بکارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تجدیدنظر و اصلاح و تشدید مجازات استفاده کنندگان و نصابان و فروشندگان و قاچاقچیان تجهیزات ماهواره‌ای در جهت مبارزه قاطع با این پدیده اقدام انقلابی به‌عمل آورند.

انتهای پیام

کد N411691

وبگردی