آفتاب

برخی شعارهای حاشیه راهپیمایی روز قدس: احمدی نژاد، رئیس جمهور آتی ایران است!

برخی شعارهای حاشیه راهپیمایی روز قدس: احمدی نژاد، رئیس جمهور آتی ایران است!

(در راهپیمایی روز قدس) شعارها متفاوت بود.

اعتماد نوشت:

(در راهپیمایی روز قدس) شعارها متفاوت بود. برخي در ميان راهپيمايي كه براي حمايت از مردم غزه برگزار شده بود خواسته‌هاي ديگري را هم از طريق پلاكارد اعلام مي‌كردند؛ برخي خواهان آن بودند كه معترضان به نتايج انتخابات 88 محاكمه شوند و برخي ديگر از عدم سازش با امريكا شعار مي‌دادند.



در اين ميان اما به محض حضور آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در مسير راهپيمايي، مردم شروع به سر دادن شعار، «خامنه‌اي زنده باد، هاشمي پاينده باد»، «هاشمي، هاشمي، خدا نگهدارتو» حمايت خود را از رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام نشان دادند. 



كمي بعد با حضور محمود احمدي‌نژاد در مسير راهپيمايي عده‌يي شعار«احمدي قهرمان، رييس‌جمهور آتي ايران» را سر دادند و عده‌يي ديگر شروع به سر دادن شعار «مرگ بر ضد ولايت‌فقيه» كردند.



عده‌يي ديگر هم با حمل دستنوشته خواهان تحريم كالاي اسراييلي مي‌شدند.



راهپيمايان در مسير راهپيمايي روز گذشته پرچم امريكا، رژيم صهيونيستي و همين طور تصوير پادشاه عربستان را به آتش كشيدند و شعار غزه غزه مقاومت مقاومت، كرانه باختري به پاخيز برادرت كشته شد كرانه باختري، جنگ مسلحانه، با كوشش مسلمين قدس رها مي‌شود، اسلام پيروز است، اسراييل نابود است، فرياد رهبر ما مرگ بر امريكا، ملت ما بيدار است از امريكا بيزار است، سازش ما با امريكا محال است سر دادند.



کد N411680

وبگردی