آفتاب

مراسم روز قدس با حضور گسترده مسلمانان در لندن برگزار شد

مراسم روز قدس با حضور گسترده مسلمانان در لندن برگزار شد

لندن - ایرنا- مراسم راهپیمایی بزرگداشت روز جهانی ˈقدس ˈ، عصر روز جمعه با حضور شمار زیادی از مسلمانان و برخی از اعضای گروههای حامی فلسطین، در لندن برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شمار زیادی از تشکل های اسلامی، مسیحی و یهودی و نیز نهادهای مدنی ضد جنگ برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن اعلام آمادگی بودند .

تظاهرکنندگان در این مراسم که از ساعت سه بعد از ظهر روز جمعه از برابرساختمان مرکزی شبکه ˈبی بی سیˈ در قلب لندن شروع شد، به منظور محکوم ساختن حمایت های سران واشنگتن از جنایتکاران صهیونیستی، در برابر سفارت آمریکا تجمع کردند.

همانطور که انتظار می رفت در مراسم راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در لندن با توجه به شرایط کنونی در نوار غزه بدنبال تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی، حضور مسلمانان و حتی مسیحی ها و حتی یهودی ها کم نظیر بود.

بیش از 25 تشکل ، انجمن و گروه مدنی از مردم برای حضوری گسترده در مراسم باشکوه روز قدس در لندن دعوت به عمل آورده بودند.

راهپیمایان ، تصاویری از امام خمینی(ره )، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان ، پرچم فلسطین و حزب الله و پلاکاردها و پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی حمل می کردند.

راهپیمایان همچنین در شعارهای خود رژیم صهیونیستی را یک رژیم تروریستی خوانده و آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین را فریاد زدند.

اروپام ** 1552
کد N411364

وبگردی