آفتاب
سید حسن نصرالله:

پایداری مقاومت در غزه معادله های جدیدی خلق خواهد کرد

پایداری مقاومت در غزه معادله های جدیدی خلق خواهد کرد

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه سخنرانی خود در روز جهانی قدس اظهار داشت: پایداری مقاومت در غزه معادله های جدیدی خلق خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشت: موشک های مقاومت فلسطین علیرغم تمامی تلاش های اطلاعاتی و امنیتی و جنگ زمینی اکنون به تل آویو می رسد و در کنار مقاومت، پایداری سیاسی و مردمی وجود دارد.

وی گفت: پایداری مردمی و سیاسی و پیروزی در میدان نبرد معادله های جدیدی را خلق خواهد کرد و مقامت در غزه راه حل [پایان جنگ] را به دشمن اسرائیلی تحمیل خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: مسئولیت امروز ما ایجاب می کند اختلافات خود را در صحنه نبرد کنار بگذاریم و غزه باید محور همه چیز باشد. در حال حاضر برخی کشورهای عربی خواهان نابودی جنبش حماس هستند متاسفانه در جهان عرب برخی نگران اسرائیل هستند و برای آن دلسوزی می کنند.

وی گفت: اعراب باید از فرماندهی سیاسی مقاومت حمایت کنند و مانع از تحمیل شروط آتش بس شروط مورد دلخواه اسرائیل شوند. ما در حزب الله همواره حامی فلسطین بوده ایم و در آینده نیز از ملت فلسطین و تمامی جنبش های مقاومت فلسطین بدون استثناء حمایت خواهیم کرد.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: ما به دقت جزئیات جنگ غزه را زیر نظر داریم و به مقاومت فلسطین در غزه می گوییم اطمینان داریم شما پیروز خواهید شد و ما هر آنچه را که مناسب باشد انجام خواهیم داد.

 

کد N411314

وبگردی