آفتاب

هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در سرزمین های اشغالی

هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در سرزمین های اشغالی

تهران - ایرنا - با هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در سرزمین های اشغالی، شمار نظامیان به هلاکت رسیده صهیونیست در جنگ 19 روزه غزه (بنا به اعلام منایع صهیونیستی) به 33 نفر رسید.

مبارزان فلسطینی امروز(جمعه) همزمان با اذعان ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت یک نظامی دیگر خود، مناطق مختلف فلسطین اشغالی بویژه شهر تل آویو و فرودگاه بن گورین را موشک باران کردند.

به گزارش شبکه العالم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز به کشته شدن یکی دیگر از نظامیان خود در شمال باریکه غزه اعتراف و اعلام کرد که تعداد تلفاتش به 33 کشته رسیده و این درحالی است که مقاومت فلسطین شمار واقعی تلفات نظامیان صهیونیست ها را تاکنون بیش از 50 نفر اعلام کرده است.

در همین حال نیروهای مقاومت فلسطین امروز بار دیگر شهرهای ˈتل آویوˈ، ˈعسقلانˈ، ˈاسدودˈ و دیگر مناطق اشغالی فلسطین نظیر ˈگوش دانˈ را آماج حملات موشکی خود قرار دادند و از این رو صدای آژیر خطر بارها و بارها در این مناطق به صدا درآمد.

اما آژیر خطر در فرودگاه بن گورین امروز به صدا در نیامد که این امر دلیل امن بودن فرودگاه نیست، بلکه مقامات صهیونیست از بیم توقف دوباره پروازها به این فرودگاه از به صدا درآوردن آژیر خطر در فرودگاه بن گورین و مناطق اطراف آن خودداری کردند.

در تحولی دیگر، گردان های ˈعزالدین قسامˈ شاخه نظامی ˈجنبش مقاومت اسلامی فلسطینˈ (حماس) عصر امروز اعلام کرد که تعدادی از نظامیان صهیونیست را به داخل ساختمانی مسکونی در شرق ˈبیت حانونˈ در شمال غزه کشانده و چند بمب را در این ساختمان منفجر کرده اند که هنوز از شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در این عملیات گزارشی منتشر نشده است.

گردان های عزالدین قسام امروز همچنین از انهدام یک دستگاه تانک ˈمرکاوایˈ رژیم صهیونیستی در شرق منطقه ˈالتفاحˈ در شرق غزه خبر دادند.

خاورم/1275
کد N411282

وبگردی