آفتاب

عضو خبرگان رهبری:حضور گسترده شیعه وسنی در راهپیمایی روز قدس نویددهنده نابودی صهیونیسم است

عضو خبرگان رهبری:حضور گسترده شیعه وسنی در راهپیمایی روز قدس نویددهنده نابودی صهیونیسم است

زاهدان- ایرنا- نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس نوید دهنده نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در آینده ای نزدیک است.

مولوی ˈنذیراحمد سلامیˈ روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار ایرنا افزود: چهره واقعی رژیم منحوس صهیونیستی با جنایات اخیر که با قساوت تمام ، ضد زنان و کودکان بی دفاع در غزه انجام داده برای تمام جهانیان آشکار شده است.

وی گفت:جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بزرگترین دستاورد سیاسی و اجتماعی جهان معاصر را در پی دارد، بگونه ای که افکار عمومی جهان با ددمنشی صهیونیست ها بیشتر آشنا شد و ملت های مسلمان و مردم آزادیخواه جهان حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

وی اظهارکرد:متاسفانه جوامع بین المللی و مدعی دفاع از حقوق بشر و برخی کشورهای مسلمان عربی که اسم اسلام را یدک می کشند در مقابله با جنایات صهیونیست ها در غزه کوتاهی کردند و در میان کشورهای اسلامی تنها جمهوری اسلامی ایران است که همواره در کنار مردم فلسطین ایستاده، و در حد مقدور از آنان حمایت کرده است.

مولوی سلامی، با بیان اینکه توصیه امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حمایت از مستضعفان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین بوده افزود: ایران همواره منافع امت اسلامی را به خود ترجیح می دهد بر این اساس همیشه در صف نخست مساعدت و همراهی با مردم فلسطین قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: مقاومت و ایستادگی جهان اسلام ضد رژیم غاصب صهیونیستی تنها راه حل نجات قدس شریف و سرزمین فلسطین است که این مهم در سایه نابودی کامل این رژیم غاصب و جعلی محقق خواهد شد.

وی گفت: چنانچه کشورهای اسلامی منافع امت اسلام را به منافع خود ترجیح می دادند، رژیم غاصب صهیونیستی به خود جرات نمی داد با انجام اقدامات ددمنشانه عرصه را بر مردم بی گناه و مظلوم فلسطین تنگ کند.7307/653/640
کد N411272

وبگردی