آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

بختیاری: جنایات صهونیست‌ها از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد

بختیاری: جنایات صهونیست‌ها از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور گفت: جنایات رژیم صهونیستی در فلسطین و خصوصا در نوار غزه از ذهن مردم جهان و از حافظه تاریخ پاک نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سیدمرتضی بختیاری در جمع راهپیمایان سمنانی از فلسطین به عنوان قلب تپنده جهان اسلام یاد کرد و افزود: مولود خبیث اسرائیل را همان‌ها که امروز از جنایات ضدبشری آن‌ها در غزه حمایت می‌کنند بر فلسطین این قلب جهان اسلام مستولی کرد.

وی با بیان این‌که «امروز بر خلاف کشورهای استکباری حتی بسیاری از کشورهای اروپایی نیز عزادار کشتار بی‌رحمانه در غزه هستند»، با اشاره به پشتیبانی سازمان‌های بین المللی از شکل‌گیری رژیم صهیونیستی افزود: براساس شواهد تاریخی این رژیم اشغالگر را استکبار پیر انگلیس پروراند و در ادامه با حمایت امریکا و کشورهای استکباری موجودیت یافت و متاسفانه سازمان ملل نیز آن را به رسمیت شناخت و به جای دفاع از مردم فلسطین در کنار اشغالگران ایستاد.

وی با اذعان به این‌که «حملات وحشیانه اسراییلی به غزه با حمایت آمریکا و سازمان‌های بین المللی انجام می‌شود» تصریح کرد: معتقدیم که اسرائیل خطری جدی برای کشورهای عربی و همه مسلمانان است. آن‌ها براساس شواهد در گام اول همانطور که اعلام کردند به دنبال تشکیل حکومت از نیل تا فرات بودند چنانکه در پرچم خود علاوه بر ستاره داود دو خط آبی که نماد دو رود نیل و فرات بود را قرار دادند. با این همه متاسفانه کشورهای عربی برای حفظ موقعیت فعلی شان، خود را به ندانستن زده‌اند.

بختیاری با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، افزود: روز قدس اکنون در بین ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان‌ها، به نمادی از آزادیخواهی و حمایت از مردمان مظلوم عالم تبدیل شده است و همین ، موجی خواهد شد که بنیان اسرائیل غاصب را از بنیان برخواهد کند.

وی با بیان این‌که «مردم فلسطین ، شهادت را افتخار می دانند و اسرائیل نمی‌تواند با مردمی که شهادت را افتخار می‌دانند مقابله کند»، خاطرنشان کرد: بیت المقدس اهمیت فوق العاده‌ای برای مردم مسلمان دنیا دارد و از این رو همه مردم مسلمان پشتیبان مقاومت غزه هستند.

وی به حضور گسترده مردم ایران و ملت‌های آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: خوشبختانه صهیونیست‌ها نتوانستند به آن‌چه نقش راه می‌نامیدند و به آن‌چه از آغاز برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند دست یابند؛ چراکه وقوع انقلاب اسلامی مسلمانان جهان را هوشیار کرد و مردم آزاده فلسطین با الهام از انقلاب و اندیشه‌های امام راحل در مقابل اشغالگران به مقاومت پرداختند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور در ادامه به برخی شواهد تاریخی و طرح‌های صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها اشاره کرد و افزود: قرارداد کمپ دیوید، طرح فهد در زمان ولیعدی، کنفرانس مادرید، نشست واشنگتن،قرارداد غزه که بین صهیونیست‌ها و سازمان آزادیبخش منعقد شد و... هیچکام نتوانسته مانع از اراده مردم فلسطین برای مقاومت در برابر اشغالگران شود.

وی با بیان این‌که «مردم فلسطین به تجربه آموخته‌اند که نباید به سازمان‌های لاییک اعتماد کنند»، تصریح کرد: مردم فلسطین نه به شعارهای سازمان ملل و نه به دوستی‌های امریکا و کشورهای غربی که در پشت پرده دست در دست اشغالگران دارند، امیدی ندارند و از همین رو است که در سال‌های اخیر شاهد شکل‌گیری انتفاضه مردم فلسطین بوده‌ایم.

وی به جنگ 33 روزه لبنان اشاره و تاکید کرد: این ارتش به اصطلاح شکست‌ناپذیر در جنگ 33 روزه در مقابل حزب الله لبنان به زانو درآمد؛ چراکه آن‌ها با ایمان و اعتقاد خود به صحنه رفتند.

بختیاری به قدرت امروز حماس و دیگر گروه‌های اسلامی اشاره و افزود: با وجود این‌که امروز اسرائیل از گنبد آهنین برخوردار است اما بیش از 70 درصد موشک‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی اصابت می‌کند و تنها کمتر از 30 درصد این موشک ها توسط گنبد آهنین که با حمایت امریکا شکل گرفته ، خنثی می‌شوند.

وی با بیان این‌که «خداوند وعده پیروزی به مجاهدان در راه خدا داده است» اظهار کرد: همان‌طور که ما در مقابل رژیم تا دندان مسلح شاه و در 8 سال دفاع مقدس در مقابل یکی از مجهزترین ارتش‌های دنیا که از سوی همه قدرت های جهانی حمایت می‌شد، به پیروزی رسیدیم مقاومت غزه نیز به پیروزی خواهد رسید؛ چراکه این وعده الهی است.

انتهای پیام

کد N411270

وبگردی