آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

راستگو:تا پای جان در دفاع از مردم غزه ایستاده ایم

راستگو:تا پای جان در دفاع از مردم غزه ایستاده ایم

گروه های مختلف سازمان های مردم نهاد در کنار آحاد مختلف مردم، با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از نسل کشی در فلسطین اعلام کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الهه راستگو رییس ستاد ساماندهی سازمان های مردم نهاد شورای شهر تهران در جمع راهپیمایان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین گفت: در دین مبین اسلام همواره بر یاری به مظلومان تاکید شده است و در این راستا احادیث و روایات بسیاری داریم.

بنابراین امروز نه تنها مردم تهران، بلکه مردم همه شهرهای ایران در کنار مردم مظلوم غزه هستند، این در حالی است که مردم دیگر کشورها خصوصا کشورهای اسلامی نیز باید در دفاع از مردم غزه حضور داشته باشند زیرا زنان، جوانان و کودکان غزه مردم بی دفاعی هستند که نیاز به یاری دارند.

وی با انتقاد از بی توجهی مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشر نسبت به جنایات صورت گرفته در سرزمین های اشغالی به ویژه جنایات اخیر در غزه اظهار کرد: کجا رفتند آنها که شعار حقوق بشر سر می دهند و کجا هستند مجامع بین المللی که تحت سلطه اربابان صهیونیسم و دوستانشان اداره می شوند؟ بیایند و درباره حقوق بشر مردم غزه صحبت کنند. ببینند که چگونه حقوق مردم بی دفاع ضایع می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که ما تا آزادی مردم بی دفاع فلسطین ایستادگی می کنیم، افزود: ستاد ساماندهی سازمان های مردم نهاد با حضور در این راهپیمای حمایت خود را از مردم غزه اعلام و تاکید می کند ما تا پای جان ایستاده ایم و با درایت و رهبری مقتدا و رهبرمان، آیت الله خامنه ای در راستای اهداف اسلامی قدم برمی داریم.

براساس این گزارش کاروان راهپیمایی ستاد ساماندهی سازمان های مردم نهاد شورای شهر تهران در مسیر راهپیمایی در غرفه این ستاد حاضر شد که در این میان گروه سرود کمیته امداد جنوب غرب تهران نیز سروردهایی را با عنوان انتفاضه ، عزم ملی و مدیریت جهادی و علی شاه مردان اجرا کردند. امضای طومار بیانیه ای در محکومیت جنایات رژیم صیهونیستی علیه مردم فلسطین ، اجرای تاتر نمادین اسارت در فلسطین ، قرائت قرآن به نیت آزادی مردم فلسطین ، اجرای مسابقه پیامکی بهترین شعر درباره کودکان غزه و ارائه نقاشی با حضور هنرمندان با موضوع انتفاضه از دیگر برنامه هایی بود که در غرفه های ستاد سازمانهای مردم نهاد شهر تهران برگزار شد .

شرکت کنندگان با طنین شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، حمل عروسک هایی به عنوان نماد کودکان مظلوم غزه و پلاکاردهایی که به 66سال نسل کشی در فلسطین اعتراض می کند، مراتب انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی بیان کردند.

بنابراین گزارش کاروان ستاد ساماندهی سازمان های مردم نهاد با حضور الهه راستگو عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رییس ستاد سازمانهای مردم نهاد شهر تهران ، محمدرضا زمردیان دبیر ستاد سازمانهای مردم نهاد شهر تهران و جمع کثیری از گروه های مختلف سازمان های مردم نهاد شامل روحانیون، زنان، معلولان و جانبازان، ورزشکاران، هنرمندان، دانش آموزان و .... از ساعات اولیه آغاز مراسم در جمع کثیر راهپیمایان حضور داشتند . منوچهر نامجو و همسرش به عنوان سفیران صلح ایرانیان برای کودکان غزه نیز این کاروان را همراهی کردند.

انتهای پیام

کد N411134

وبگردی