آفتاب
وزیر دفاع در پاسخ به مهر:

حمایت کامل معنوی و سیاسی ایران از فلسطین/ خصلت اسرائیل سرکوب‌گری و انسان‌کشی است

حمایت کامل معنوی و سیاسی ایران از فلسطین/ خصلت اسرائیل سرکوب‌گری و انسان‌کشی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اسرائیل یک رژیم سرکوب‌گر، متجاوز، خونریز و انسان‌کش است که خصلت آن همین است و کار دیگری نمی تواند انجام دهد. یقینا محصول این تجاوز شکست اسرائیل در پیروزی ملت فلسطین است.

سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا کشور ایران کمک نظامی به فلسطین خواهد کرد؟ اظهار داشت: فلسطین به حمد خدا نیازی به کمک های نظامی ایران ندارد و نیازهای نظامی خود را در اراضی اشغالی تولید می کند و بکار می گیرد. ملت ما حمایت کامل معنوی و سیاسی خواهد داشت. منتها اگر لازم باشد در زمینه فنی کمک کنیم این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: نمی توان یک روز بعد از پیروزی انقلاب را مثال زد که اسرائیل و آمریکا، ملت ایران را تهدید نظامی نکرده باشند. دشمنان به ویژه اسرائیل در بحران هویتی قرار گرفته اند و در وضعیت استیصالی هستند که برای حفظ موجودیت خود این جنایات را انجام می دهند.

دهقان تصریح کرد: دشمنان اگر قادر بودند تهدیدی بر علیه ملت ایران انجام دهند، لحظه ای درنگ نمی‌کردند چون آنها می دانند هر گونه اقدامی با پاسخ شکننده‌ای برای آنها همراه خواهد بود که دشمنان را برای همیشه از اقدامشان پشیمان می کند.

وزیر دفاع خاطر نشان کرد: اسرائیل یک رژیم سرکوب گر متجاوز، خونریز و انسان‌کشی است که خصلت آن همین است و کار دیگری نمی تواند انجام دهد. یقینا محصول این تجاوز شکست اسرائیل در پیروزی ملت فلسطین است.

کد N411114

وبگردی