آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم یاسوج برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم یاسوج برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس، با حضور گسترده و چشمگیر مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد، مردم روزه‌دار یاسوج از جمله کودکان، زنان و عشایر با تفنگ‌های برنوی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس یاسوج شرکت کردند.

در این مراسم با شکوه هم‌چنین سردار جمشیدی-فرمانده بسیج عشایر کشور، سردار عظیم‌فر، معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان فعلی و سابق مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار استان همراه با سایر مسئولان پیشاپیش مردم حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد این راهپیمایی در یاسوج و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم از مقابل میدان هفت تیر در خیابان طالقانی به سمت مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که شامل اقشار مختلف از جمله اصناف، دانشجویان و دانش‌آموزان، روحانیون و سایر افراد بودند با در دست داشتن پلاکارت‌هایی حاوی شعارهای مختلف "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن" و "الله اکبر" و “ای رهبر آزاده اماده‌ایم آماده “ را فریاد می‌زنند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) که آزاد شدن قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق کردند.

در پایان راهپیمایی روز قدس در شهر یاسوج پرچم‌های رژیم غاضب صهیونیستی و آمریکا از سوی راهپیمایان به آتش کشیده شد.

"عبدالکریم بی‌آزار شیرازی "، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج و در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر یاسوج سخنرانی کرد.

رژیم اسرائیل از برکات خداوند محروم است

وی گفت: رژیم غاصب اسرائیل با جنایات شبانه روزی خود ثابت کرده که به ذریه ضاله خداوند تبدیل شده است و خداوند آنان را از لطف و برکاتش محروم کرده است.

آیت‌الله عبدالکریم بی‌آزار شیرازی در جمع راهپیمایان روز قدس شهر خاطرنشان کرد: سرزمین موعود یعنی فلسطین متعلق به یهودیان نیست و این مساله به خاطر ظلم یهودیان اتفاق افتاد و به خاطر جنایات بنی‌اسرائیل خلافت سرزمین موعود یعنی فلسطین به مسلمانان انتقال داده شد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر ضد رژیم شاهنشاهی گفت: این پیروزی لرزه بر اندام اسرائیل انداخت و کسانی که شعار آنها از نیل تا فرات بود از مواضع خود عقب‌نشینی کردند.

وی ادامه داد: حزب‌الله لبنان با رهنمودهای امام خمینی(ره) و پیام مقام معظم رهبری توانست با شجاعت اسرائیل را از سرزمین لبنان عقب براند و نه تنها از لبنان عقب‌نشینی کرد بلکه بخشی از فلسطین اشغالی را نیز رها کرد و این رژیم هم اکنون کوچکترین جراتی برای تعرض به لبنان ندارد.

وی اضافه کرد: اسرائیل حاضر است قسمتی از سرزمین فلسطین را پس بدهد تا آن را به رسمیت بشناسند اما ما خطاب به آنان می‌گوییم این رژیم با این همه ظلم و جنایت همراه با حامیان خود به زودی سقوط خواهد کرد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: به گفته امام خمینی(ره) قدس مربوط به همه جهان است و روز قدس باید مانند شب قدر برای مسلمانان عزیز شمرده شود.

وی با اشاره به عظمت ایران اسلامی گفت: ملت ما همانطور که شاه ملعون را بیرون کرد می‌تواند اسرائیل و حامیانش را از سرزمین‌های اشغالی نیز بیرون براند.

وی در پایان اظهار کرد: ملت‌های مسلمان جهان باید کاری کنند که در روز قدس که روز بیداری مسلمانان جهان است ماهیت رژیم اسرائیل برای عموم مردم جهان روشن شود.

انتهای پیام

کد N411102

وبگردی