آفتاب
مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام :

بیداری اسلامی باعث حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس شد

بیداری اسلامی باعث حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس شد

تهران- ایرنا- مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: گسترش بیداری اسلامی باعث حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی محمد بشارتی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمایز راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به گذشته در 2 تفاوت آشکار است.

وی ادامه داد: یکی از این تفاوت ها این است که به میزانی که زمان می گذرد، بیداری اسلامی گسترده تر می شود و این عامل بسیار مهمی است که مردم با شور و شکوه بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عامل دوم تفاوت روز قدس امسال گفت: موضوع دیگر بحث غزه مظلوم است؛ چرا که امروز نماد مظلومیت مستضعفین عالم و ظلم همه جانبه استکبار جهانی در راس آنها صهیونیسم و امپریالیسم جهانی است.

بشارتی حضور مردم را مناسب خواند و افزود: به فرموده امام خمینی(ره) همین مرگ بر آمریکا، مرگ محتوم آمریکا و هم پیمانانشان را نزدیک می کند و این موجب شده که امروز روز قدس از شکوه و زیبایی فوق العاد ه ای برخوردار شود.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب روزی می آید که با همین شیب و شتاب شاهد نابودی کامل امپریالیسم رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

سیام**7261**1601**
کد N411054

وبگردی