آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

تابش: استقرار عدالت در جهان با مشارکت توده‌های مسلمان و همراهی دولت‌ها ممکن است

تابش: استقرار عدالت در جهان با مشارکت توده‌های مسلمان و همراهی دولت‌ها ممکن است

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت و دولتمردان ایران در یک حرکت هماهنگ نشان دادند آزادی قدس و استقرار عدالت در جهان با مشارکت توده های مسلمان و همراهی دولت‌ها امکان پذیر است.

محمدرضا تابش با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس در تهران در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پیام راهپیمایی گسترده امروز ملت شریف ایران در روزجهانی قدس تجلی پیوند مردم با رهبری و پاسخ به آرمان بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در بسیج توده ها برای آزادسازی قدس در سایه وحدت مسلمین فارغ از مسائل قومی و مذهبی بود.

وی افزود: این راهپیمایی پرشکوه اعلام حمایت از مسلمانان روزه دار غزه ؛که مورد کشتار بیرحمانه صیهونیست ها قرار می گیرندو جریان مقاومت در سرزمین های اشغالی بود و طرد و نفی و هشدار به جریانات تکفیری که با اعمال وحشیانه خویش در واقع به نفع رژیم صیهونیستی عمل کرده و برای تجاوز بیرحمانه این رژیم ددمنش امنیت ایجاد کرده اند.

نماینده مردم اردکان در مجلس یادآور شد: ملت و دولتمردان ایران در یک حرکت هماهنگ و پرشور و مردمی نشان دادند که آزادی قدس و استقرار عدالت در جهان با مشارکت توده‌های مسلمان و همراهی دولت های آنها امکان پذیر است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مسلمانان جهان و دولت های اسلامی به خود آیند و این غده سرطانی (رژیم صهیونیستی) که امنیت منظقه و وحدت مسلمانان را خدشه دار نموده، از ریشه برکنند.

تابش ادامه داد: تعصب، غیرت، شرافت و موقعیت‌شناسی مردم روزه‌دار ایران از پیر و جوان و کودک و سالخورده و زن و مرد که بار دیگر حماسه حمایت از قدس مظلوم را آفریدند، مایه مباهات و قدردانی است.

این نماینده مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد که همت مسئولان برای رفع مشکلات و خواسته های مردم صد چندان شود.

انتهای پیام

کد N411006

وبگردی