آفتاب
در همبستگی با مردم غزه برگزار شد؛

تظاهرات گسترده مردم عراق و یمن در روز جهانی قدس

تظاهرات گسترده مردم عراق و یمن در روز جهانی قدس

عراق و یمن امروز همگام با ایران اسلامی، شاهد برگزاری تظاهرات گسترده در روز جهانی قدس در همبستگی با مردم فلسطین به ویژه غزه بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  رسانه های عراقی، امروز در بغداد و دیگر شهرهای عراق، تظاهرات گسترده ای در روز جهانی قدس در همبستگی با مردم فلسطین برگزار شد.

مردم عراق در این تظاهرات بر همسبتگی خود با مردم فلسطین تاکید و تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در تظاهرات امروز، پرچمهای فلسطین را در دست گرفته و شعارهایی در محکومیت سکوت جهانی در قبال جنایات صهیونیستها در غزه سرداده و خواستار حمایت از ملت فلسطین شدند.

تظاهرات کنندگان عراقی با محکوم کردن جنایات اشغالگران قدس در غزه، آمادگی خود را برای دفاع از قدس اشغالی اعلام کردند.

شرکت کنندگان با لگد مال کردن پرچم رژیم جعلی اسرائیل حمایت کامل خود را از مردم فلسطین و مقاومت اعلام کردند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش شبکه الجزیره، مردم یمن نیز با برگزاری تظاهرات گسترده در صنعا و شهرهای دیگر ضمن اعلام همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین و مقاومت و انتقاد از سکوت شرم آور رژیمهای عربی، جنایات صهیونیستها علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.

در صنعا مراسمی با عنوان غزه پیروز و فلسطین آزاد خواهد شد، با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم یمن برگزار شد.در این گردهمایی بزرگ، شعارهای مختلف از جمله پیروز از آن غزه است، قدس آزاد خواهد شد، سر داده شد.

کد N410924

وبگردی