آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

کوچکی‌نژاد: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین است

کوچکی‌نژاد: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و ملت ایران و نمایان‌سازی بیداری اسلامی و اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیستی از اهداف برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس است.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه روز قدس یادگار امام خمینی (ره) برای جهان اسلام است، اظهار کرد: این دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) باعث شد تا امروز دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین ادامه داشته باشد و به عبارتی هدف امام خمینی(ره) از راهپیمایی و نامگذاری این روز ایجاد وحدت بین مسلمانان و فلسطینیان و جهان اسلام بود.

وی افزود: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و ملت ایران و نمایان‌سازی بیداری اسلامی و اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیستی از اهداف برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس است، صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به‌ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: روز قدس مانند تیری به قلب توطئه استکبار و رژیم صهیونیستی است، برای خنثی کردن این توطئه خباثت آمیزی که سعی کردند فلسطین را به عنوان نماد صف‌بندی جبهه حق علیه باطل و مظلوم علیه ظالم به کلی به فراموشی بسپارند. ملت مظلوم فلسطین طی سال‌های گذشته رنج‌ها و مشقت‌های زیادی را متحمل شده‌اند ولی روحیه استقامت و امید خود را حفظ کردند.

انتهای پیام

کد N410887

وبگردی