آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

نماینده زابل: در هر فتنه‌ای دست جنایتکار صهیونیزم و آمریکا در کار است

نماینده زابل: در هر فتنه‌ای دست جنایتکار صهیونیزم و آمریکا در کار است

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در هر گوشه‌ای از جهان اسلام که فتنه ای بر علیه مسلمانان رخ می دهد، یقینا دست جنایتکار صهیونیزم و آمریکا در کار است.

سیدباقر حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: مسلمانان جهان امروز باید اختلافات و مسائل جزیی خود را کنار بگذارند و در برابر دشمن اصلی خود که قرآن کریم نیز از آنها به‌همین عنوان یاد کرده وحدت و اتحاد خود را بالا برده و در این راهپیمایی که در واقع نوعی حماسه سیاسی محسوب می‌شود سعی کنند پیام مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وی بیان کرد: در حالی که برخی سردمداران کشورهای اسلامی منطقه با واگرایی خود، حتی حاضر به صدور بیانیه ای معمولی نیستند. بر مسلمانان این کشورها واجب است تا ضمن حمایت از فرزندان و زنان بی‌دفاع فلسطین، انزجار خود را از این سکوت مرگبار برخی دول اسلامی اعلام کنند.

حسینی گفت: روز جهانی قدس روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار است؛ لذا مسلمانان و ملت های آزاده جهان در این روز از اعماق وجود بیزاری خود را از صهیونیست های غاصب و حامیان آنها اعلام می کنند.

وی تصریح کرد: مردم جهان با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس که با حمایت آمریکا همراه شده، اعلام می کنند.

انتهای پیام

کد N410878

وبگردی