آفتاب
روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه/

دادستان کل کشور: مقاومت تنها راه محو رژیم غاصب است

دادستان کل کشور: مقاومت تنها راه محو رژیم غاصب است

باید در برابر این جنایتکاران ایستادگی کرد تا به طور کامل محو و نابود شوند، آنچه امروز شاهد هستیم چیزی جز ددمنشی این رژیم نیست.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای، با حضور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس در دفاع از ملت مظلوم فلسطین ایستادگی در برابر ددمنشی‌ها را تنها راه محو شدن این رژیم غاصب دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که دلیل شقاوت گسترده رژیم اشغالگر قدس نسبت به گذشته چیست؟ اظهار داشت: آنچه در گذشته شاهد بودیم غیر از این نبوده و رژیم جعلی همواره نشان داده راهی جز کشتار نمی‌شناسد. بر هین اساس شاهد هستیم این جنایت‌ها همچنان باقی است و مجامع جهانی هم سکوت کرده‌اند.

وی در پایان و پیش از ورود به صف نمازگزاران روز جهانی قدس، گفت: باید در برابر این جنایتکاران ایستادگی کرد تا به طور کامل محو و نابود شوند، آنچه امروز شاهد هستیم چیزی جز ددمنشی این رژیم نیست.

محسنی اژه‌ای درخصوص زمان به پایان رسیدن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین گفت: تا زمانی که مقاومت هست آنها نیز به حملات خود ادامه می‌دهند اما امیدواریم به زودی آرمان‌های مردم فلسطین تحقق یابد.

وی ادامه داد: سردمداران رژیم‌های حامی حقوق بشر که امروز از جنایت غزه حمایت می‌کنند؛ روزی شرمنده مردم خودشان خواهند شد.

دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که غزه از آن چه کسی است؛ گفت: قطعا غزه از آن فلسطینی‌هایی است که در آنجا زندگی می‌کنند و با تمام وجود در مقابل صهیونیست‌ها مقاومت نشان می‌دهند.

کد N410870

وبگردی