آفتاب
روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه/

فرمانده نیروی انتظامی: دشمن زور دارد اما از عقل بی‌بهره است

فرمانده نیروی انتظامی: دشمن زور دارد اما از عقل بی‌بهره است

بعضی کشورهای عربی گاهی تلاش کردند جریان موازنه قدرت را به نفع رژیم اشغالگر بر هم بزنند اما با وجود تمام این فتنه انگیزی‌ها می‌بینیم قدرت مقاومت همچنان رو به افزایش است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: گریه و زاری رژیم اشغالگر در یایان هر جنگ با نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین نشان می‌دهد با دشمن هوشمندی مواجه نیستیم. وی همچنین عملکرد بعضی کشورهای عربی را کاملا همسو با اهداف رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدی مقدم درتحلیل دلایل شقاوت رژیم اشغالگر قدس در رویارویی با نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه عنوان کرد: همواره همین طور بوده و اسرائیلی‌ها کارت سفیدی از سوی قدرتها و مجامع بزرگ استکباری در ا ختیار دارند و هر کار دلشان بخواهد انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه ایشغالگران نیروی مقابله ندارند افزود: چراکه اگر به دلخواهشان باشد ترجیح می‌دهند مردم غزه و فلسطین را به دریا بریزند تا کار تمام شود؛ اما آنها از این کار عاجزند و به همین دلیل گاه و بی‌گاه تلاش‌های مذبوحانه‌ای انجام می‌دهند اما همواره شاهد هستیم اهداف ابتدایی که دنبال می‌کنند در نهایت به نتیجه نمی‌رسد و با ذلت سازش و عقب نشینی می‌کنند.

احمدی مقدم با بیان اینکه گریه و زاری رژیم اشغالگر پس از هر جنگ با نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین نشان می‌دهد با دشمن هوشمندی مواجه نیستیم، گفت: این رژیم در واقع مانند حیوانی وحشی است که زور دارد اما از عقل وتدبیر بی‌بهره است و وقتی وارد میدان می‌شود دیگران باید برای نجات او از این مهلکه وارد عمل شوند و کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما هیچ انتظاری از قدرت‌های بزرگ و مجامع بین‌المللی نداریم، درباره سکوت ملت‌های عرب در ارتباط با جنایات رژیم اشغالگر گفت: ملت‌های عرب همه یکسان نیستند ولی آنهایی که دنبال رو جریان استکباری هستند عملا آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و در این چند ساله می‌بینیم بعضی کشورها با امکانتشان برای شکستن مقاومت منطقه وارد عمل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: این کشورها گاهی تلاش کردند جریان موازنه قدرت را به نفع رژیم اشغالگر بر هم بزنند اما با وجود تمام این فتنه انگیزی‌ها می‌بینیم همچنان قدرت مقاومت رو به افزایش است.

وی در همین رابطه تصریح کرد: متاسفانه کشورهای عربی نه تنها در حد انتظار برای حمایت از مردم غزه ظاهر نشده‌اند بلکه
احساس می‌شود حتی این کشورها همسو با اسرائیل هستند.

احمدی مقدم درپایان در خصوص مسلح شدن مردم در کرانه باختری عنوان کرد: طبیعی است ملت فلسطین باید بتوانند از خود دفاع کنند، امروز شاهد هستیم در غزه که جغرافیای بسیار کوچکی است وقتی به صورت مسلحانه از خود دفاع می کنند، اسرائیلی‌ها کوتاه می‌آیند چون زبانشان زبان زور است، پس طبیعی است باقی ملت‌های فلسطینی باید توان دفاع از خود را داشته باشند.

کد N410867

وبگردی