آفتاب
روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه/

داعش زائیده آمریکا و اسرائیل است

داعش زائیده آمریکا و اسرائیل است

رژیم صهیونیستی در دنیا و در حاکمیت‌های کشورهای غربی دارای نفوذ است که سبب شده تا آن کشورها نسبت به این جنگ و شهادت مردم غزه سکوت کنند.

قائم‌مقام وزیر کشور تصریح كرد: داعش زائیده آمریکا و اسرائیل است تا بتوانند در منطقه انحراف ایجاد کرده و از طرفی اسرائیل به اهداف و برنامه‌های خود یعنی حمله به فلسطین تمرکز بیشتری داشته باشند.

حسینعلی امیری در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، حضور مردم را پرشور و پرنشاط عنوان کرد و اظهار داشت: نسبت‌های سال گذشته شاهد حضور چشمگیر مردم هستیم که دلیل آن را می توان مباحث ملی و بین‌المللی دانست.

وی ادامه داد:از جهت بحث های بین المللی رژیم صهیونیستی با وحشت ترین و بی رحمانه ترین وضع فسطین را مورد هدف قرار داده و سرزمین کوچک غزه را مورد حملات هوایی و بمباران قرار داده است. این وضع را هرکسی ببیند یا بشنود،‌ دلش به درد می‌آید و وجدانش بیدار می‌شود لذا این امر موجب شده همه انسان‌های آزاده در سراسر جهان صرف نظر از بحث‌های قومی و مذهبی نسبت به این کار وحشیانه واکنش نشان داده و آن را محکوم کنند.

قائم مقام وزیر کشور در مورد بحث ملی حضور چشمگیر مردم نیز اظهار کرد: به حمدالله پس از انتخابات سال گذشته فضای همدلی و اتحاد و برادری در کشور با محوریت رهبری ایجاد شده است و شاهد حضور افراد و گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی در این راهپیمایی هستیم.

امیری گفت: آنهایی که شعار نه غزه و نه لبنان سرمی‌دادند؛ امروز شاهد هستند که برای مردم شریف ما هم غزه مهم است و هم لبنان. حضور مردم از جناح‌های مختلف پیامش این است که غزه و لبنان برای ما مهم است. هرکسی که مظلوم واقع شود مورد حمایت ما است و ظالم نیز مورد نفرت ما خواهد بود.

وی با بیان اینكه جامعه جهانی می‌داند که رژیم صهیونیستی به قوانین و ضوابط بین‌المللی و انسانیت پایبند نیستند، تاكید كرد: رژیم صهیونیستی در دنیا و در حاکمیت‌های کشورهای غربی دارای نفوذ است که سبب شده تا آن کشورها نسبت به این جنگ و شهادت مردم غزه سکوت کنند.

قائم مقام وزیر كشور همچنین در سخنانی دیگر تصریح كرد: داعش زائیده آمریکا و اسرائیل هستند تا بتوانند در منطقه انحراف ایجاد کرده و از طرفی اسرائیل به اهداف و برنامه‌های خود یعنی حمله به فلسطین تمرکز بیشتری داشته باشند.

کد N410866

وبگردی