آفتاب
روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه/

رئیس دیوان عدالت اداری: غزه مظهر مظلومیت، قدرت و مقاومت است

رئیس دیوان عدالت اداری: غزه مظهر مظلومیت، قدرت و مقاومت است

ملت ایران مثل همیشه احساس وظیفه کردند که به صحنه بیایند و پشتیبانی خود را از مردم بی‌دفاع غزه نشان دهند.

محمدجعفر منتظری(رئیس دیوان عدالت اداری) با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس گفت: امروز غزه مظهر مظلومیت، اقتدار، قدرت و مقاومت است.

وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: زخم‌هایی که بر پیکره غزه وارد می‌شود در واقع بر پیکره اسلام و مسلمانان وارد شده است. ملت ایران مثل همیشه احساس وظیفه کردند که به صحنه بیایند و پشتیبانی خود را از مردم بی‌دفاع غزه نشان دهند.

رئیس دیوان عدالت اداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام راهپیمایی امروز چیست؛ گفت: پیام حضور مردم این است که ملت غزه در صحنه بماند و بدانند که تنها نیستند.

وی گفت:‌ رمضان خونین امسال در غزه موجب شده است که مردم احساسات خود را بیشتر بروز دهند و این زخمی که بر پیکره اسلام در غزه وارد شده است، زخمی است که بر پیکره تک تک مسلمانان اثر می‌گذارد.

رییس دیوان عدالت اداری ابراز امیدواری کرد که خدواند به رکت این ماه و صدای مظلومان، هرچه زودتر مردم مظلوم غزه را به پیروزی رساند و ان‌شا‌الله خواهند رسید.

وی با تاکید براینکه هیچ امیدی به مجامع بین‌المللی نیست،‌ گفت:‌ زمانی که دبیرکل سازمان ملل در سرزمین اشغال شده قدس حمایت از نتانیاهو و صهیونیست می‌کند پس دیگری امیدی به آنها نیست. ملت باید خودشان حساب‌شان را با این جنایتکاران صاف کنند.

کد N410864

وبگردی