آفتاب
خرازی:

جنایات رژیم اسراییل در غزه با اعمال ددمنشانه گروهک داعش در عراق ارتباط دارد

جنایات رژیم اسراییل در غزه با اعمال ددمنشانه گروهک داعش در عراق ارتباط دارد

تهران - ایرنا- وزیر خارجه اسبق ایران ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، این اعمال ددمنشانه را با عملکرد گروهک تروریستی داعش در عراق دارای ارتباط دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «کمال خرازی» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، حوادث اخیر غزه و کشتار مردم بی دفاع توسط رژیم صهیونیستی را تاسف بار توصیف کرد.

وی ادامه داد: بحران ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی بی ارتباط با عملکرد گروهک تروریستی داعش در عراق نیست و همه این اعمال ددمنشانه توسط صهیونیست ها و گروه های تکفیری به هم مرتبط است.

وزیر خارجه اسبق ایران یادآور شد: بحران های موجود طرح هایی برای کل منطقه است و گروهک تروریستی داعش یک گروه صهیونیستی و بعثی است.

خرازی ادامه داد: حوادث اخیر صهیونیستی، بعثی و تکفیری بوده است و همه به یکدیگر مرتبط هستند.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در شرایطی طی روزهای گذشته به غزه حمله کرد که همه مشغول موضوعات دیگری بودند و حتی برخی کشورها درگیر مبارزه با تکفیری ها بودند.

وزیر خارجه اسبق کشورمان در ادامه حرکت مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین را قابل تقدیر دانست و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که مردم با حضورشان آن را نشان دادند.

خرازی تصریح کرد: در روز قدس سال جاری با توجه به جنایت های صهیونیست ها در غزه مردم احساس مسوولیت بیشتری کردند و با احساسات قوی تری حضور یافتند.

وی، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را بسیار باشکوه و قابل تحسین عنوان کرد.

سیام(3)**7261**ن.س**1336
کد N410826

وبگردی