آفتاب

پخش مستقیم تظاهرات روز جهانی قدس در تهران از رسانه های ترکیه

پخش مستقیم تظاهرات روز جهانی قدس در تهران از رسانه های ترکیه

آنکارا- ایرنا- شماری از پایگاههای اینترنتی ترکیه روز جمعه تظاهرات روز جهانی قدس در تهران را به طور مستقیم و با عنوان ˈ طنین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیلˈ به طور زنده پخش کردند.

به گزارش ایرنا ، پایگاههای خبری خبرگزاری دوغان ، خبر لر ، قبرس خبری و اینترنت خبر، از جمله شبکه های اینترنتی این کشور بودند که تظاهرات صدها هزار تن از روزه داران کشورمان در تهران را در روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی به طور مستقیم پخش کردند.

دیگر رسانه های ترکیه نیز در گزارشهای خود اعلام کردند که مردم ایران در تظاهرات روز جهانی قدس حضور میلیونی و گسترده ای داشتند.

پایگاه خبری ˈدعوت اسلامیˈ نوشت ، مردم ایران در صدها شهر با برگزاری تظاهرات از مردم مظلوم غزه با مشت های گره کرده و سردادن شعار های ˈمرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکاˈ حمایت کردند.

شبکه تلویزیونی مساژ نیز از حضور صدها هزار ایرانی در مراسم روز جهانی قدس در تهران و در حمایت از مقاومت فلسطین خبر داد.

شبکه خبری ˈ دوغرو خبرˈ نوشت : به رغم گرمای شدید هوا ، مردم روزه دار تهران با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم خود را نسبت به توطئه ها استکبار اعلام کردند.

این رسانه بر حضور میلیونی مردم روزه دار در تهران و دیگر شهرهای ایران درتظاهرات روز جهانی قدس در حمایت از غزه تاکید کرد.

خبرگزاری ˈخبرلرˈ نوشت میلیونها ایرانی از مقاومت غزه حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

این خبرگزاری خصوصی ترکیه در ادامه افزود : وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با انتشار بیانیه ای از تمامی مسلمانان جهان خواسته بود تا در تظاهرات روز قدس شرکت کنند.

تارنمای خبری راست خبرˈ از تظاهرات گسترده و باشکوه روز جهانی قدس در ایران به عنوان خروش چشمگیر ملت روزه دار ایران یاد کرد و در ادامه با اشاره به تظاهرات روز قدس در دیگر کشورهای جهان افزود: مسلمانان جهان در راهپیمایی جهانی روز قدس ،خشم و انزجار خود از توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی بر ضد ملت های مسلمان و به ویژه مردم سوریه اعلام کردند.

خاورم ** 2010 *1446
کد N410810

وبگردی