آفتاب

وحیدی: دنیای اسلام باید تدبیر راهبردی رهبر معظم انقلاب را اجرا کند

وحیدی: دنیای اسلام باید تدبیر راهبردی رهبر معظم انقلاب را اجرا کند

تهران - ایرنا - وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر این که بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین حائز اهمیت است، گفت: دنیای اسلام باید به تدبیر راهبردی رهبر معظم انقلاب دقت و آن را اجرا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار «احمد وحیدی» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین بسیار کلیدی است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بزرگ ترین حامی فلسطین هستند و راهنمایی های کاربردی ایشان می تواند صحنه جدیدی در تحولات فلسطین پدید آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دنیای اسلام باید به تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره مردم بی دفاع فلسطین توجه نشان دهد چرا که این فرمایشات بسیار حائز اهمیت است.

وحیدی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را بسیار پرشور توصیف کرد و افزود: همزمانی روز قدس 93 با جنایات بی شرمانه رژیم اسراییل در غزه سبب شد مردم با شور بیشتری در راهپیمایی شرکت کنند و به حمایت از فلسطینی ها بپردازند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در جنایات اخیر خود نشان داد که به هیچ اصول اخلاقی و انسانی پایبند نبوده و نیست.

وی، جنایات اسراییلی ها نسبت به مردم غزه را محکوم کرد و گفت: همانطور که امروز مردم در غزه با کمال قدرت در برابر وحشی گری های صهیونیست ها ایستاده اند در دنیا نیز مردم آزادیخواه و مسلمانان حامیان آنها هستند.

سیام(3)**7261**9132**1336
کد N410743

وبگردی