آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

مرتضی بانک: ملت فلسطین امروز پیشگام حرکت‌های مقاومتی است

مرتضی بانک: ملت فلسطین امروز پیشگام حرکت‌های مقاومتی است

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: روز قدس نشان دهنده وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی ایران علیه صهیونیسم‌ها است.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: روز قدس نشان دهنده وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی ایران علیه صهیونیسم‌ها است.

مرتضی بانک در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:‌ کسانی که مدعی مسائل حقوق بشری هستند برای اهداف شخصی خود جوامع اسلامی را متشنج می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ این کشورها با هدایت جریان‌هایی همچون داعش و جریان‌های تندروی دیگر در برخی کشورهای اسلامی و همچنین رژیم صهیونیستی اقدام به کشتار و ایجاد تفرقه میان مسلمانان می‌کنند.

بانک همچنین با بیان این‌که رژیم صهیونیستی و این جریان‌های تندرو توسط امپریالیسم جهانی هدایت می شوند، تصریح کرد:‌در حال حاضر با توجه به این‌که جامعه اسلامی یک جریان واحد و یکپارچه است باید مقابل اینگونه اقدامات صهیونیست‌ها که در قالب یک نسل‌کشی انجام می‌شود، ایستاد چرا که هدف آن‌ها تنها ایجاد تشتت میان مسلمانان است.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری همچنین با تاکید بر این‌که مبنای حرکت‌ و وحدت میان مسلمانان باید فرهنگی واسلامی باشد خاطرنشان کرد: همه مسائل جنبی در این راه از جمله فرقه‌گرایی باید از بین برود.

وی با بیان این‌که امروزه می‌بینیم که قدرت و مقاومت فلسطین بر تانک‌های استکباری می‌درخشد، گفت: مبارزات حق بر باطل نشان می‌دهد ملتی که بر پایه اعتقادات اصیل حرکت می‌کند، قدرت‌های بزرگ استکباری نمی‌تواند آن‌ها را از هم پاشیده و دچار مشکل کند.

بانک خاطرنشان کرد: ملت فلسطین امروز الگوی بسیار ارزشمندی را به جهان اسلام ارائه داده که برای مقابله با قدرت‌های استکباری، صهیونیست‌ها باید الگوی همه جهانیان شود.

وی در ادامه بیان کرد:‌ فلسطین نشان داده که می‌تواند در مقابل این رژیم مسلح مقاومت کرده و آن‌ها را در هم بکوبد و اجازه ندهد با حقوق مسلمانان و کشورهای اسلامی دچار خدشه شود.

بانک در پایان گفت: به هر حال ملت فلسطین امروز پیشگام حرکت‌های مقاومتی است و توانایی خود را در این راستا نشان داده است.

انتهای پیام

کد N410725

وبگردی