آفتاب
امام جمعه موقت تهران:

ضدیت با رژیم صهیونیستی محور وحدت ملت ایران است

ضدیت با رژیم صهیونیستی محور وحدت ملت ایران است

تهران-ایرنا- امام جمعه موقت تهران گفت: ضدیت با رژیم صهیونیستی محور وحدت ملت ایران است و افرادی که در فتنه 88 در روز جهانی قدس گفتند «نه غزه، نه لبنان» جماعت بریده از ملت بودند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، آیت الله «سید احمد خاتمی» در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران و در روز جهانی قدس افزود: اگر هم اکنون فکر این افراد همین باشد جماعت بریده از ملت هستند.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران با تاکید بر این که ضدیت با رژیم صهیونیستی محوریت وحدت ملت ما است، اظهارداشت: علاوه بر مراجع عظام، روسای سه قوه ، احزاب و گروه ها و شخصیت ها با هر سلیقه ای مردم را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند و در این جهت متحد بودند.

آیت الله خاتمی با بیان این که از مصادیق بارز تقوا، نصرت و یاری مظلوم است، تصریح کرد: حضرت علی (ع) می فرماید بهترین عدالت یاری دادن ستمدیده است و به امید این که همیشه در این سنگر در حمایت از این عرصه ها باشیم.

وی با یادآوری این که امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، یادآور شد: ماه مبارک رمضان گذشت و اگر از آن بهره شایسته نبردیم قدر و ارزش مابقی را بدانیم و در تعابیر بزرگان ماه مبارک رمضان آغاز سال نو معنوی است.

ادامه دارد...

اقتصام(3)** 9141**1336
کد N410720

وبگردی