آفتاب
روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه/

محمود احمدی‌نژاد: هلوکاست واقعی در فلسطین می‌گذرد

محمود احمدی‌نژاد: هلوکاست واقعی در فلسطین می‌گذرد

صهیونیست‌ها نقشه کشیدند که غزه را صاف کنند که اگر این اتفاق بیفتد بحث فلسطین تمام است. امروز ملت ایران به صحنه آمده است و مساله فلسطین مساله وحدت همه ملت‌هاست.

محمود احمدی‌نژاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صحنه فلسطین صحنه قربانی شدن انسانیت است؛ تاکید کرد: حقیقت انسانی زیر پای شیطان‌ صفتان تکه پاره می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رئیس جمهور پیشین کشور؛ مساله فلسطین را مساله انسانی توصیف کرد که نمی‌توان به آن به عنوان یک مساله قومی قبیله‌ای و حتی مذهبی نگاه کرد.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: شیطان‌صفتانی که می‌خواهند دنیا را ببندند و به اسارت بکشند؛ صفت وجودی خود را در صحنه‌هایی که امروز در غزه می‌بینیم؛ به نمایش گذاشته است.

وی تاکید کرد: راه‌حل فلسطین همان است که امام گفت و هرچه بیشتر می‌گذرد؛ می‌بینیم حرف امام یک حرف مهمی بود که موجودیت غیرانسانی و اشغالگری و آدم‌کشی و تجاوز باید با راه‌حل امام حل شود.

احمدی نژاد گفت: صهیونیست‌ها نقشه کشیدند که غزه را صاف کنند که اگر این اتفاق بیفتد بحث فلسطین تمام است. امروز ملت ایران به صحنه آمده است و مساله فلسطین مساله وحدت همه ملت‌هاست.

احمدی نژاد تاکید کرد: هلوکاست واقعی در فلسطین می‌گذرد و مستند است و نیازی به مستندسازی و فریب کاری ندارد چراکه همه دنیا این نسل‌کشی را توسط صهیونیست‌ها مشاهده می‌کنند.

وی در پایان نیز تاکید کرد: همه چیز انقلاب از امام و رهبری است.

کد N410605

وبگردی