آفتاب
روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه/

محسن رضایی: ملت غزه در صف اول مقاومت منطقه می‌جنگدد

محسن رضایی: ملت غزه در صف اول مقاومت منطقه می‌جنگدد

اگر اسرائیل خدایی نکرده بر غزه مسلط شود؛ به لبنان حمله می‌کند و این اتفاق کل منطقه را ناامن خواهد کرد. ما آماده‌ایم تا بگوییم امنیت سوریه عراق و فلسطین؛ امنیت ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ زمانی که با لباس سپاه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت؛ تاکید کرد: امنیت مردم فلسطین با امنیت منطقه و جمهوری اسلامی گره خورده و درصورتی‌که اسرائیل موفقیتی کسب کند؛ جنگ به لبنان و مناطق دیگر خاورمیانه انتقال پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محسن رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت منطقه و امنیت کشورهای همسایه باید تامین شود و امروز روز بسیار مهمی است چون مردم ما در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند ملت غزه و سوریه به امنیت منطقه گره خورده است.

وی با بیان اینکه امنیت غزه امنیت ایران نیز هست؛ عنوان کرد: اگر ما بخواهیم در ایران امنیت کامل داشته باشیم باید به مبارزینی کمک کنیم که به نمایندگی از همه مردم منطقه می‌جنگند و مبارزه می‌کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با مسلح کردن مردم کرانه باختری گفت: اینکه آیا مسلح کردن مردم در کرانه باختری به معنای انتفاضه سوم خواهد بود یا خیر؛ به نظر من انتفاضه سوم از دل این مقاومت شروع شده و در ماه‌ها و سال‌های آینده ادامه خواهد داشت که به امید خدا رزمندگان ما موفق شوند. قطعا این انتفاضه شروع می‌شود و به نظر من عقربه‌های معکوس عمر رژیم غاصب شروع شده است.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه معنای حضور او با لباس سپاه در این راهپیمایی چیست؛ اظهار داشت: با این لباس حاضر شدم تا بگویم امنیت سوریه عراق و فلسطین؛ امنیت همه منطقه است و اگر ما می‌خواهیم در ایران امنیت کامل داشته باشیم باید مقابل این حادثه که از سه سال قبل شروع شده؛ از سوریه شروع شده؛ به عراق رسیده و امروز به سمت غزه رفته است را بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر اسرائیل خدایی نکرده بر غزه مسلط شود؛ به لبنان حمله می‌کند و این اتفاق کل منطقه را ناامن خواهد کرد. ما آماده‌ایم تا بگوییم امنیت سوریه عراق و فلسطین؛ امنیت ایران است و درصورتی‌که حمله‌ای به کشورم صورت بگیرد در هر سمت و مسئولیتی که باشم سلاح به دست می‌گیریم و از ملت خود دفاع می‌کنم.

کد N410591

وبگردی