آفتاب

آیت الله بوشهری از سکوت مرگبار کشورهای عربی در مقابل جنایات اسراییل انتقاد کرد

آیت الله بوشهری از سکوت مرگبار کشورهای عربی در مقابل جنایات اسراییل انتقاد کرد

قم- ایرنا - مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به جنایت های صهیونیست ها و حامیان غربی آنها، از سکوت مرگبار کشورهای عربی و اسلامی در مقابل این جنایات ها انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری» با حضور در راهپیمایی روز قدس شهر مقدس قم به خبرنگاران گفت: متاسفانه کشورهای عربی و اسلامی که شاهد صحنه های دلخراش در غزه هستند، با سکوت مرگبار خود در مقابل این جنایت ها، لب فروبسته و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت نمی کنند.

وی تصریح کرد: باید به آن ها گفت، رسالت اسلامی و عربی شما کجا رفته است؟ چرا با سکوت خود عملا جنایات رژیم صهیونیستی را تایید و حمایت می کنید؟

امام جمعه موقت قم بیان کرد: راهپیمایی امروز مردم مسلمان ایران پیام روشنی به همراه دارد؛ یکی دفاع از مظلومان، کودکان و زنان فلسطینی به ویژه در غزه است که مظلومانه زیر بمب های صهیونیست ها به شهادت می رسند.

حسینی بوشهری ادامه داد: پیام دوم به ابرقدرت ها است؛ آن ها بدانند مردم فلسطین تنها نیستند و این راهپیمایی حمایت پرشور مردم مسلمان ایران اسلامی را نشان می دهد.

وی گفت: همانگونه که امام راحل پیش بینی کردند، انشاالله شاهد زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس در قم همزمان با سراسر کشور، امروز از میدان شهید مطهری به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد. ک/3

/7406/ 7404/ 553
کد N410544

وبگردی