آفتاب
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

نتایج نقل و انتقالات درون استانی اعلام شد

نتایج نقل و انتقالات درون استانی اعلام شد

امسال ۱۰۷۴ نفر متقاضی جابجایی و انتقال بودند که از این تعداد ۲۴۵ نفر یعنی ۲۳ درصد متقاضیان، موفق به انتقال دائم بر اساس درخواست خود شدند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: فرهنگیان می‌توانند جهت مشاهده نتایج نقل و انتقالات درون استانی به سایت http: //zj. enteghalat. comمراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، احمدی، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام این خبر گفت: آخرین جلسه نقل و انتقالات فرهنگیان از ساعت ۱۳ تا ۳۰/۱۴ امروز و با حضور معاونین اداره کل و روسای ادارات حراست و ارزیابی برگزار گردید و پس از بررسی نهایی درخواست‌های رسیده، نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان از ساعت ۴۰/۱۴ امروز، جهت اطلاع همکاران در سایت مربوطه قرار داده شده است.

احمدی افزود: امسال ۱۰۷۴ نفر متقاضی جابجایی و انتقال بودند که از این تعداد ۲۴۵ نفر یعنی ۲۳ درصد متقاضیان، موفق به انتقال دائم بر اساس درخواست خود شدند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه از کاهش ۵۰ درصدی متقاضیان نقل و انتقالات درون استانی نسبت به سال قبل خبر داد و در خصوص مهلت اعتراض به نتایج انتقالات گفت: همکاران محترم فقط از طریق طریق سامانه انتقالات و حداکثر تا ۹/۵/۹۳ می‌توانند نسبت به نتایج نقل و انتقالات اعتراض خود را اعلام نمایند.

 

کد N410520

وبگردی