آفتاب

استاندار تهران: سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل کشتار غزه معنادار است

استاندار تهران: سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل کشتار غزه معنادار است

استاندار تهران سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را معنادار توصیف کرد.

سیدحسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مجامع بین‌المللی و حقوق بشری حتی زمانی که اتفاق کوچکی در گوشه‌ای از دنیا می‌افتد، نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند، اما عکس‌العمل آنها در قبال کشتار زنان، کودکان و افراد غیرنظامی بسیار ضعیف بوده است. از جمله بعد از حمله به مدرسه‌ای که توسط سازمان ملل در غزه ساخته شده بود بان‌کی‌مون عکس‌العملی آن هم در حد معمول به این اتفاق نشان داد.

وی اضافه کرد: طبیعتا استکبار نمی‌خواهد واقعیت‌ها را قبول کند، اما با حضور مردم در صحنه و اعتراض افکار عمومی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آنها مجبور به پذیرش این واقعیت خواهند شد در واقع عکس‌العمل مردم مجامع بین‌المللی را وادار به عکس‌العمل برای جلوگیری از فجایع غزه خواهد کرد.

استاندار تهران با اشاره به تهاجم شدید رژیم صهیونیستی به غزه، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در کشورهای مختلف در آگاه کردن افکار عمومی اثرگذار است و به نوعی حمایت معنوی از مردم مظلوم فلسطین است.

هاشمی راهپیمایی روز قدس را تجدید بیعت با امام خمینی (ره) دانست و گفت: رژیم صهیونیستی بیش از 66 سال است که مردم فلسطین را سرکوب می‌کند، اما نتوانسته آنها را شکست دهد. این در حالی است که آنها مجهز به تمام امکانات روز دنیا هستند، اما فلسطینی‌ها حداکثر سنگ و موشک‌های کوتاه برد دارند، آنها مقاومت کردند و مقاومت‌شان تا الان موفق بوده است.

انتهای پیام

کد N410274

وبگردی