آفتاب

طنین شعار مرگ بر اسراییل در پایتخت

طنین شعار مرگ بر اسراییل در پایتخت

تهران - ایرنا - مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه پایتخت در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی گسترده و حماسی، بار دیگر همچون سالهای گذشته از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت و ندای مرگ بر اسراییل سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هزاران نفر از مردم کلانشهر تهران از زن و مرد و پیر و جوان در مراسم روز جهانی قدس شرکت کرده اند تا ضمن اعلام انزجار خود از استکبار جهانی و جنایات رژیم اشغالگر قدس در باریکه غزه، حمایت خود را از مردم مظلوم و روزه دار فلسطین اعلام کنند.

راهپیمایی روز قدس در پایتخت از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از مسیرهای 9 گانه آغاز شده است و راهپیمایان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر می دهند.

«این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر سه ابلیس آمریکا، اسراییل و انگلیس، فلسطین حمایتت می کنیم، یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو و لبیک یا خامنه ای» از شعارهایی است که مردم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین سر می دهند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین با در دست داشتن دست نوشته هایی با مضامینی همچون « فلسطین قطعا آزاد خواهد شد» و «66 سال نسل کشی» بر رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست ها تاکید کردند.

اجتمام(3)**7029**س.ق**1572
کد N410235

وبگردی