آفتاب

نماینده مجلس:سکوت مجامع بین المللی در بحران غزه باید شکسته شود

نماینده مجلس:سکوت مجامع بین المللی در بحران غزه باید شکسته شود

کاشان - ایرنا - نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت سازمان های بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بحران فلسطین باید شکسته شود.

ˈمحمد فیروزیˈ روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: روز قدس امسال در شرایطی است که رژیم صهیونیستی بار دیگر مردم بی گناه غزه را در آتش کینه و خشم خود می سوزاند و زنان و کودکان بی شماری قربانی ددمنشی این رژیم صهیونیستی شده اند.

وی افزود: هر اندازه که حضور مردم ایران و دیگر کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز قدس بیشتر باشد، ناامیدی رژیم غاصب و حامیان آنها بیشتر می شود.

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باید سکوت تاسف بار سیاستمداران کشورهای مرتجع عرب منطقه و سازمان های بین المللی را بشکند و زمینه ای برای محکومیت جنایات رژیم غاصب باشد.

فیروزی افزود: روز قدس نشانه انزجار و نفرت مسلمانان از رژیم صهیونیستی است.

وی روز قدس را روز وحدت دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: در این روز تمامی مسلمانان آزاده جهان علیه وحشی ترین جنایتکاران تاریخ فریاد نفرت سر می دهند و از مدعیان حقوق بشر می خواهند تا نسبت به جنایات رژیم پوشالی اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه بی تفاوت نباشند.

ر.ک/7429/545/508
کد N410192

وبگردی