آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

سخنگوی حزب اسلامی : هدف اسرائیل اشغال کل خاک غزه است

سخنگوی حزب اسلامی : هدف اسرائیل اشغال کل خاک غزه است

سخنگوی حزب اسلامی کار تصریح کرد: اسرائیل با حملات اخیر خود خواسته که مردم غزه یا به زور بمب و موشک و یا به اجبار مهاجرت کنند. این رژیم می‌خواهد کل خاک غزه را اشغال کند.

محمدتقی علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: همزمانی حملات رژیم صهیونیستی به غزه و مسابقات جام جهانی اتفاقی نبوده است. آنها احساس می‌کردند می‌توانند با هماهنگی‌هایی که با برخی از کشورهای عربی دارند با استفاده از ماه رمضان و پراکندگی افکار عمومی جنایات خود را پیش ببرند.

وی با اشاره به عدم پذیرش طرح‌های صلح از طرف رژیم صهیونیستی، گفت: هدف نهایی آنها از حملات اخیر این است که بتوانند کل خاک غزه را به اشغال خود درآورند و مناطق بیشتری از نقاط مسلمان نشین حتی سوریه را غصب کنند. طبیعی است که هر اقدامی را انجام می‌دهند تا مردم یا خودشان با مهاجرت آنجا را خالی کنند یا با زور بمب و موشک آنجا خالی از سکنه شود.

سخنگوی حزب اسلامی کار با تأکید بر ضرورت اتحاد مسلمانان تصریح کرد: تنها راه مبارزه با این رژیم این است که مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و این غده چرکین سرطانی را سر جای خودش بنشانند.

وی همچنین در ادامه گفت: متأسفانه برخی از کشورهای مسلمان به دلیل داشتن روابط اقتصادی و سیاسی با این رژیم و رعایت برخی از مصلحت های سیاسی ترجیح می‌دهند به جای رعایت مسئولیت‌های دینی و اسلامی در برابر این جنایات سکوت کنند.

علی حسینی در پایان تاکید کرد: حزب اسلامی کار از مردم دعوت می‌کند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه نشان بدهند و نسبت به عملکرد وحشیانه رژیم صهیونیستی و همدستان جنایتکارش واکنش نشان دهند و به آنها بگویند که مردم ایران همچنان از فلسطین حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N410175

وبگردی