آفتاب
ابوترابی فرد:

جمهوری اسلامی ایران از بالاترین ثبات و امنیت منطقه ای برخوردار است

جمهوری اسلامی ایران از بالاترین ثبات و امنیت منطقه ای برخوردار است

ایلام - خبرگزاری مهر: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از بالاترین ثبات و امنیت منطقه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد عصر پنجشنبه در آیین سومین سالگرد شهادت شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد در شهرستان آبدانان از توابع استان اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به واسطه دانشمندانی چون شهید داریوش رضایی نژاد در بالاترین سطح علمی کشورهای جهان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: کشور ما امروز در بالاترین سطح ثبات و امنیت قرار دارد و از عزت و حیثیت جهانی برخوردار است و این حاصل تلاش شهدا و خون آنها است که باعث شده نظام ما نظامی مقتدر و عزت مند در دنیای کنوی باشد.

این مسئول بیان داشت: بدون شک اقتدار نظام در گرو تلاشها و ایثارگری های شهدا است و توانمندی های کشور اگر روز به روز در منطقه و جهان پیشرفت می کند بدون شک با حضور شهدایی مثل شهید داریوش رضایی نژاد که درک درستی از انقلاب اسلامی دارند ممکن شده است.

ابوترابی عنوان کرد: امروز پیشرفت با علم و دانش ممکن است و مجاهدت علمی بهترین سرمایه برای کشور است که باید به سرمایه های علمی و نخبه کشور تکیه کرد تا کشور روز به روز در بخشهای مختلف پیشرفت کند.

وی عنوان کرد: امروز فناوری هسته ای یکی افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است که باعث یک تحول بزرگ در کشور شده است و  این حاصل جانفشانی های علمی شهدایی مثل داریوش رضایی نژاد است که ما را در این زمینه در بین کشورها مطرح دنیا قرار داده است.

ابوترابی بیان داشت: امروز کشور ما در همه بخشها روند رو به رشد دارد و خوشبختانه وضعیت کشور روندی رضایت بخش و امیدوار کننده ای دارد .

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی از مهترین مباحث مطرح رهبری در کشور است که باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد و یک راهبرد اساسی برای استقلال کشور در بخشهای مختلف است.

این مسئول بیان داشت: دنیای عرب و در راس آنها آمریکا باعث ایجا ناامنی و کشت و کشتار در منطقه شده اند و خیانتهای پنهان و آشکار  باعث ایجاد گروه های تکفیری در کشور عراق و چند کشور دیگر شده است.

 

 

 

کد N409997

وبگردی