آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

وکیلی: تداوم بقای رژیم صهیونیستی در تجاوز گری و دوری از صلح است

وکیلی: تداوم بقای رژیم صهیونیستی در تجاوز گری و دوری از صلح است

مدیر مسئول روزنامه‌ی ابتکار گفت: تجاوز گری و نپذیرفتن هرگونه طرح صلح برای ادامه‌ی بقای رژیم صهیونیستی الزامی است.

محمد علی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این پرسش که چرا حملات به غزه در ماه رمضان شروع شد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای حملات خود نیاز به دلیل ندارد؛ چرا که تجاوزگری و جنایت همواره جزء خلق و خوی رژیم صهیونیستی بوده و هست.

وی با اشاره به درگیری‌های داخلی کشورهای منطقه گفت: این رژیم زمانی را برای حمله علیه غزه انتخاب کرده است که اکثر کشورهای منطقه درگیر جنگ‌های داخلی خود با افراطی‌ها هستند؛ به طور مثال امروز عراق با داعش درگیر است ، بنابراین فرصت مناسبی برای شروع دوباره‌ی جنایات اسراییل بود.

این فعال سیاسی دلیل عدم تمایل اسراییل به پذیرفن طرح‌های صلح را در ذات تجاوزگر رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: بقای این رژیم و ادامه‌ی فعالیت او وابسته‌ به خوی تجاوزگرش است و می‌دانیم در طول زمان نیز همواره با صلح در ستیز بوده و اهل سازش کاری نیست. از این رو هر طرحی که از طریق صلح و سازش بخواهد جلوی اعمال تجاوز گرایانه‌ی این رژیم را بگیرد با شکست روبرو خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی کشورهای اسلامی از مردم غزه در برابر اعمال غاصب گرایانه‌ی اسراییل خاطر نشان کرد: کشورهای اسلامی باید با چشم بازتری به اعمال و جنایات این رژیم بنگرند و بدانند که مبارزه با صهیونیسم برای جهان اسلام اولویت است. در این صورت است که حتما این رژیم سرجای خود می‌نشیند.

انتهای پیام

کد N409940

وبگردی