آفتاب

جنایات رژیم صهیونیستی درغزه شهروندان یونانی را به خشم آورد

جنایات رژیم صهیونیستی درغزه شهروندان یونانی را به خشم آورد

آتن- ایرنا- جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شهروندان یونانی را به خشم آورده به طوری که هر روز با برپایی تظاهرات، تنفر خود از رژیم خونخوار صهیونیستی را ابراز و حمایت خود را ازمبارزات مردم فلسطین اعلام می دارند.

به گزارش ایرنا، شهر آتن پنجشنبه شب با شرکت در تظاهرات گسترده ای و راهپیمایی به سوی سفارت رژیم اشغالگر قدس، با سردادن شعارهایی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را بشدت محکوم کردند.

شهروندان خشمگین یونانی با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی با سر دادن شعارهایی همچون ˈدست از نسل کشی برداریدˈ، ˈکودکان فلسطینی را قتل و عام نکنیدˈ، ˈما همه فلسطینی هستیمˈ پرچم این رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده و خواستار لغو کلیه توافقنامه های منعقده میان آتن و تل آویو شدند.

تظاهرات کنندگان با انتقاد از مواضع اروپا و آمریکا درقبال جنایاتی که نیروهای رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه انجام می دهند، آنها را حامی و شریک جرم رژیم اسرائیل قلمداد کردند.

معترضان به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی، سکوت معنا دار جامعه جهانی را محکوم و این سکوت را همراهی با رژیم صهیونیستی قلمداد کردند.

در همین حال، رسانه های خبری یونان پجنشنبه شب از شهر تسالونیک دومین شهر بزرگ یونان گزارش دادند که به دعوت شهرداری های شمال یونان، احزاب سیاسی، سازمان های مردم نهاد و فعالان سیاسی، تظاهرات گسترده ای در حمایت از مردم فلسطین در این شهر برگزار شد.

گزارش ها از شهر تسالونیک واقع در شمال یونان حاکی است؛ معترضان به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی درحالی که پرچم فلسطین را با خود حمل می کردند، درخیابان های مرکزی این شهر دست به تظاهرات زدند و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

معترضان ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانی در قبال نسل کسی که رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه راه انداخته، همبستگی و حمایت قاطع خود از مبارزات مردم فلسطین را اعلام داشتند.

اروپام**2170**1504
کد N409922

وبگردی