آفتاب

بازتاب حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در رسانه های خبری صربستان

بازتاب حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در رسانه های خبری صربستان

بلگراد- ایرنا- رسانه های خبری صربستان روز پنجشنبه از افزایش شمار کشته شدگان در هفدهمین روز حملات هواپیما و تانک های رژیم صهیونیتسی در نوار غزه که دست کم 15 شهروند فلسطینی شهید شدند، خبر دادند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی صربستان (تانیوگ) از منابع خبری خود گزارش داد که در آخرین بمباران ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه تحت حمایت آژانس سازمان مل برای کمک به فلسطینی ها در شمال غزه 15نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

تانیوگ به نقل از کریس گانس سخنگوی آژانس سازمان ملل در نوار غزه گزارش داد که این محل که برای پناه دادن جنگزدگان اختصاص داده شده بود، به طور دقیق از طرف ارتش اسرائیل بمباران شده است.

تانیوگ همچنین در گزارش خود نوشت که بنا به اظهارات سخنگوی آژانس سازمان ملل متحد در نوار غزه از روز دوشنبه اردوگاه هایی که از طرف سازمان ملل برای پناه دادن جنگزدگان فلسطینی اختصاص داده شده، مورد بمباران نیروی های اسرائیلی قرار گرفته اند.

همچنین این خبرگزاری نوشت که در حملات نیروهای رژیم صهیونستی در اردوگاهی در شهرک جبائیه در شرق نوار غزه اعضای یک خانواده شش نفره و یک کودک 18 ماهه فلسطینی کشته شدند.

شبکه رادیو تلویزیون خصوصی ب 92 صربستان نیز در گزارشی به حملات گسترده تانک و هواپیماهای جنگی نیروهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و شهدای بمباران روز پنجشنبه در شمال نوار غزه در صبح پنجشنبه را 15 کشته و زخمی شدگان این حملات را حدود 150 نفر گزارش داد.

همچنین رادیو تلویزیون ب 92 در گزارشی به نقل از منبع خبری خود نوشت که اردگاه های سازمان ملل که برای اسکان جنگزدگان فلسطینی اختصاص داده شده، امروز چهار نوبت مورد حملات توپخانه ای، تانک ها و یا هواپیماهای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

بنا به این گزارش، از آغاز حملات نیروهای صهیونیستی به نوار غزه تاکنون دست کم 725 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

دیگر رسانه های خبری صربستان از جمله بلیتس و وچرنی نووستی نیز حملات نیروهای صهییونیستی در نوار غزه را به طور گسترده بازتاب دادند.

اروپام**2061**1504
کد N409826

وبگردی