آفتاب

نماینده مجلس:حملات صهیونیست ها مسلمانان را آبدیده تر می کند

نماینده مجلس:حملات صهیونیست ها مسلمانان را آبدیده تر می کند

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات و وحشی گری صهیونیست ها مسلمانان را آبدیده تر می کند.

موید حسینی صدر روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم مومن و متعهد باید برای محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، پرخروش تر و با شکوه تر از همه سال های گذشته در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کنند.

وی افزود: روز قدس میراث ارزشمند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و نشانی از ژرف اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) و بیانگر اعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان و قدرت مداران عرصه جهانی است.

وی یادآور شد: روز قدس امسال مصادف شده است با حمله ضد بشری و بی رحمانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به مردم بی دفاع غزه و آن شهر را خون رنگ کرده است.

وی گفت: صهیونیست های عاری از هرگونه خصلت انسانی در نهایت قساوت و بی رحمی با حمله به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان و آسیب رساندن به موسسات درمانی و آموزشی سعی دارند خود را از چنگال فروپاشی زودهنگام نجات دهد چرا که وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل بیش از همیشه در جهان امروز به تحقق خود نزدیک می شود.

این نماینده مجلس افزود: رژیم صهیونیستی و حامیانش باید بدانند که مردم مسلمان فلسطین فرزند اسلام محمدی هستند و این گونه حملات و وحشی گری ها آنها را آب دیده تر می کند تا با توانی مضاعف تر از قبل در برابر اندیشه های مسموم سلطه جویان ایستادگی کنند.

وی با محکوم کردن اعمال جنایتکارانه ارتش رژیم اشغالگر قدس اضافه کرد: مردم ایران اسلامی نیز با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، ضمن تجدید پیمان با آرمانهای بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی می اندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی می شوند.

7128/581/ 1495
کد N409756

وبگردی