آفتاب
در نامهای‌اعلام شد

اعلام آمادگی 500دانشجوی نخبه صنایع مرتبط موشکی برای انتقال تجارب به مقاوت فلسطین

اعلام آمادگی 500دانشجوی نخبه صنایع مرتبط موشکی برای انتقال تجارب به مقاوت فلسطین

500 دانشجوی نخبه صنایع مرتبط موشکی دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر و علم و صنعت در نامه‌ای که تقدیم سفارت فلسطین در تهران شد، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم و با تحسین موفقیت جبهه مقاومت در زمینه پرتاب موشک و شکست گنبد آهنین اسرائیل، برای انتقال تجارب خود به مقاوت اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نامه آمده است:

ملت مظلوم و سرافراز فلسطین !

اینک که جبهه کفر و طاغوت نفس‌های منحوس آخرینشان را می‌کشند و برای بقای خیالی خودشان دست به کشتار و جنایات شنیع در بلاد اسلامی زده‌اند، شما برادران عزیز در خط مقدم این جهاد مقدس قرار گرفته اید و این توفیق نصیب شما شده است که با مقاومت که تنها راه شکست آمریکا و غده سرطانی اسرائیل است، در راه حراست و اعتلای اسلام عزیز بکوشید. آری در وصف شما بود که امام خامنه ای فرمود: آفرین بر فلسطینی‌ها! آفرین! آفرین بر حماس و جهاد و گردانهای مبارزی که در فلسطین، در غزه جنگیدند و شجاعت نشان دادند! شجاعت این است. من به سهم خودم از همه‌ی مبارزین فلسطین تشکر میکنم؛ به خاطر فداکاری‌ای که کردند، به خاطر تلاشی که کردند، به خاطر صبری که کردند، و دیدند که "انّ مع العسر یسری".

دست غیب الهی یار و همراهتان باد، بدانید که اجر شهیدان نزد پروردگار محفوظ است و أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ. بقره 214

دولت و مردم فلسطین!

ما دانشجویان، مهندسان و نخبگان صنایع مرتبط هوایی و موشکی جمهوری اسلامی ایران موفقیت های شما در زمینه پرتاب موشک به رژیم اشغالگر قدس و شکست گنبد آهنین آن را تحسین می نماییم و با اقتدا به شهید بزرگوار حاج حسن تهرانی مقدم(پدر موشکی ایران) حمایت از جبهه مقاومت و آمادگی خود جهت انتقال دانش و تخصص در این زمینه و تقویت توان موشکی جبهه مستضعفین عالم در برابر کفر جهانی را اعلام می داریم و از هر گونه کمکی در حد توان فروگذار نخواهیم کرد.

به امید روزی که با ظهور منجی عالم بشریت، ظلم و جور از صحنه روزگار بخت بر بندد و جهان یکسره عدل و داد شود و این است وعده الهی درباره بنی اسرائیل :

"بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا" اسراء 5

و من الله التوفیق

انتهای پیام

کد N409755

وبگردی