آفتاب
پیام سرپرست فرمانداری آران و بیدگل به مناسبت روز جهانی قدس؛

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یك روز سرنوشت ساز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یك روز سرنوشت ساز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه را محكوم و مردم را به راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یك روز سرنوشت ساز برای مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آران و بیدگل، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه را محكوم و مردم را به راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با محكوم كردن جنایات وحشتناك رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به وضعیت کنونی جهان اسلام،سکوت جوامع جهانی و دولت‌های مرتجع عرب نسبت به این جنایات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

علی اكبر رضایی خاطر نشان كرد: مردم ایران اسلامی برای ابراز انزجار از فجایع انسانی رژیم غاصب صهیونیست با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام خواهند كرد.

وی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را یك روز سرنوشت ساز برای مسلمانان جهان و فرصت دوباره ای برای اعلام همبستگی و اتحاد امتهای اسلامی با هدف محكوم نمودن جنایات خونبار رژیم غاصب اسراییل و در خاک و خون کشیدن کودکان و جوانان غزه عنوان کرد.

وی تصریح كرد: مردم شهیدپرور و ولایتمدار آران و بیدگل در روز جهانی قدس،كه یادگار ارزشمند و ماندگار حضرت امام خمینی(ره)است بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز با لبیک به ندای امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان امریکا و اسرائیل و سردمداران خونخوار جهانی کوبیده و حمایت خود را از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین اعلام خواهند كرد.

کد N409753

وبگردی