آفتاب
از سوی مجمع عمومی جامعه مدرسین مطرح شد

روز قدس، مدعیان دروغین حقوق بشر رسواتر می شوند

روز قدس، مدعیان دروغین حقوق بشر رسواتر می شوند

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای اعلام کرد: روز قدس، مدعیان دروغین حقوق بشر رسواتر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، در این بیانیه آمده است: هر چه از طول عمر پلید و نفرت آور صهیونیسم بین الملل و رژیم غاصب و تروریست آن می گذرد، صفحات خونین تر و دردناک تری نیز بر کتاب تاریخ فلسطین مظلوم افزوده می شود.

رمضان تلخ مسلمانان در غزه، آغشته به درد و زخم و فریاد است و حکایت افطارهای معصومانه یک ملت، که تنها طعم خون و خمپاره را احساس کرده است.

چقدر اندوهبار، که شیطان چکمه پوش سفاک، گلوی فلسطین را می فشارد و غزه را به غرقابه آتش و خاکستر بدل می کند، اما دهان دجال به تحسین و تقویت او گشوده می شود.

فریاد هزاران مادر مظلوم با لگد هیولاهای زمان به اعماق فراموشی پرتاب می شود، مع الاسف، صف پوشالی رسانه های غربی به ظاهر حامی حقوق بشر به این فلاکت شرم آور اعتنا نمی کند.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با الهام از مراجع تقلید و تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، از آحاد امت مسلمان، برای شرکت در راهپیمایی پر شکوه روز جهانی قدس دعوت می کند، تا بار دیگر بانگ نفرت و انزجار مسلمانان، از این همه درنده خویی و جنایت و سکوت آلوده به تزویر مدعیان حقوق بشر، طنین انداز شود.

این حضور پرشکوه، قلب انباشته از زخم مادران و کودکان غزه را مرهم نهد و مشتی آهنین بر پیکر پلید و پوشالی این غاصبان عصیانگر فرود آورد.

انتهای پیام

کد N409731

وبگردی