آفتاب
بیانیه حزب اراده ملت ایران؛

محکومیت وقایع اخیر نوار غزه و دعوت از مردم عزیز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

محکومیت وقایع اخیر نوار غزه و دعوت از مردم عزیز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

ما امروز با قلم و زبان خویش، مظلومیت غزه را فریاد می زنیم و اعلام می کنیم غزه تاب و تحمل جنگ خونین و این کشتار دهشتناک را ندارد.

اشراقِ آفتاب در غزه سرخ گون است و طلوع خونبار و غروب سوگوارش هر دل الهی سرشت و انسان دوستی را در هم می‌فشارد. هجوم افسارگسیخته و حملات ددمنشانه رژیم نامشروع اسرائیل به مردم بی گناه فلسطین به ویژه ساکنان بی دفاع نوار غزه و کشتار فجیع آزادگان اعم از زنان، مردان و کودکان این سرزمین که سر در آستان الوهیت و قدس شریف دارند باعث انزجار جامعه آزاد اندیش و صلح جوی جهانی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان, در قسمتی از این بیانیه آمده است: حزب اراده ملت ایران(شاخه ی استان زنجان) ضمن محکوم نمودن این قلع و قمع وقیحانه که تهاجم و تجاوز آشکار به حریم و حرمت مردم مظلوم فلسطین است از مجامع بین المللی می خواهد برای توقف این نسل کشی شنیع مداخله سریع نموده و متجاوزان صهیونیستی را به دلیل زیر پا گذاشتن مقررات بین المللی و زیر سئوال بردن فلسفه ی وجودی سازمان ملل که پیگیری مسائل حقوق بشر و نسل کشی، دلیل اصلی تاسیس آن است مورد محاکمه قرار داده و کوری را به خاطر آرامش تحمل ننمایند.

ما امروز با قلم و زبان خویش، مظلومیت غزه را فریاد می زنیم و اعلام می کنیم غزه تاب و تحمل جنگ خونین و این کشتار دهشتناک را ندارد و از تمامی مسلمانان جهان به ویژه از مردم داغدار و بردبار ایران عزیز دعوت می کنیم با حضور گسترده ی خود در راستای ادای وظیفه ی اسلامی – انسانی خویش در راهپیمایی روز قدس حضور یافته تا به صورت وسیع و واحد اعترض پرطنین خود را به گوش های ناشنوا و چشم های نابینای مجامع جهانی رسانده و عوامل این جنایت جنون آمیز را وادار به رعایت احترام به حقوق بشر و حریم و حریت مردم مظلوم غزه نمایند.

کد N409652

وبگردی