آفتاب
طی صدور بیانیه ای اعلام شد؛

فراخوان کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از ملت برای حضور در راهپیمایی روز قدس

فراخوان کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از ملت برای حضور در راهپیمایی روز قدس

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه ای از ملت ایران خواست با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه ای از ملت ایران خواست با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.
 
این بیانیه به شرح زیر است:
 
همزمانی رمضان خونین غزه با روز جهانی قدس بار دیگر نشان داد که دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) بسیار فراتر از زمان بوده است. 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که شکوفه های مقاومت در همه جا در حال روییدن است، رژیم صهیونیستی مردم مسلمان غزه را زیر آتش نفرت از بشریت گرفته و صدها تن از زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده است.
 
اندوه دردهای جانکاه ناشی از جان دادن کودکان خردسال نمی تواند مانع از دیدن این حقیقت شود که نهال مقاومت پربارتر از همیشه شده است و درحالیکه ارتش های عربی بیش از شش روز در برابر رژیم صهیونیستی تاب مقاومت نداشتند، امروزه جوانان غزه در منطقه ای محدود و با حداقل امکانات؛ ارتش دژخیم صهیونیسم جهانی را متوقف کرده اند.
 
مساله روز قدس تنها مساله دفاع از مردم مسلمان فلسطین نیست. روز قدس روز فریاد مظلوم علیه ظالم است. روزی است که مردم فوج فوج علیه تازیانه بدستان تاریخ، علیه زرسالارانی که بشریت را به بردگی گرفته اند و علیه همه طاغوت ها در همه زمان ها به قیام بر می خیزند. در دورانی که مردم در کشورهای غربی نیز علیه نظام سلطه که از مرزها گذشته و نشان داده است به هیچ ملتی رحم نکرده و دنیال حاکمیت شیطان بر اشرف مخلوقات است، روز قدس به سمبل مبارزه به برده داری و جنایت علیه بشریت تبدیل شده است.
 
روز قدس روز فریاد بر سر کسانی است که از حقوق بشر ابزاری برای تازیانه زدن و فریب دادن مردم ساخته اند و با چشمانی بسته انبوه خون های ریخته شده و فوران آتش فروباریده بر سر زنان و کودکان را نمی بینند. کسانی که آرمان های رهایی بخش بشری را وسیله سرکوبی بشریت قرار داده اند.
 
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در سی و پنجمین سال پس از پیروزی انقلاب کبیر اسلامی ملت ایران از همه اقشار مردم دعوت می کند مانند تمام سال های گذشته به میدان آمده و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین با آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب بیعت نمایند و همصدا با تمام آزادیخواهان جهان حمایت خود را مردم غزه اعلام نمایند. بی تردید ثمرات مقاومت که حاصل تبلور عینی دین رهایی بخش اسلام در مفهوم جاودانه ولایت فقیه است هر روز بیش از گذشته عیان خواهد شد و امت اسلامی نابودی غده سرطانی دنیای اسلام را شاهد خواهد بود و به فضل الهی روزی خواهد آمد که امام خامنه ای بگوید، قدس را خدا آزاد کرد.
کد N409479

وبگردی