آفتاب

آیت الله جوادی آملی: تنها جهاد و شهادت است که مشکل را حل می‌کند

آیت الله جوادی آملی: تنها جهاد و شهادت است که مشکل را حل می‌کند

آیت الله جوادی آملی گفت: همه مسئولان و ملت ایران در داخل و خارج باید در روز قدس در حمایت از فلسطین در راهپیمایی شرکت کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت الله جوادی آملی در جمع اعضای ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدس افزود :جنگ جهانی اول و دوم 80 میلیون کشته داد اما بی نتیجه ماند. نه کشتن زیاد و نه کشته دادن زیاد مشکلی را حل نمی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه غرب دم از دمکراسی می زند نه برای اینکه آدم شده بلکه از کشتن خسته شده است و تنها جهاد و شهادت است که مشکل را حل می کند.

آیت الله جوادی آملی در ادامه افزود: کلینی از امام صادق (ع) نقل می کند که حضرت مسیح گفته است اگر زخم خورده ای را ببینی و درمان نکنی شریک جرم هستی پس وظیفه ما مشخص است. اگر طبیبیم وظیفه داریم که طبابت کنیم و اگر دارو داریم وظیفه دارو رساندن داریم و اگر نداریم پول دارو را بدهیم .حال انتفاضه و راهپیمایی کمترین کار است.

وی در پایان با بیان اینکه پرچم سه رنگ ایران برای ما مقدس است و برای آن جان می دهیم و شهید هم می‌دهیم گفت: بدانید که این پرچم نمی‌تواند پرچم یا حسین را حفظ کند و در مقابل آن، پرچم حسین است که این پرچم سه رنگ را حفظ می کند و این برای ما اصل است و همین را عزیزان ما در غزه باید بدانند که پرچم قرآن و عترت است که آنان را حفظ خواهد کرد.

بنابراین گزارش، رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار گفت: پیش از این راهپیمایی روز قدس تنها در 12 کشور برگزار می شد اما هم اکنون در حدود 80 کشور جهان برگزار می شود .

وی به عملکرد مبارزان فلسطینی اشاره کرد و افزود: دراین مدت 40 کادر نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند که 6 نفر آنان افراد کلیدی بودند . 90 درصد کشته های فلسطینی در حملات نظامیان رژیم صهیونستی مردم عادی و غیر نظامی بوده و به بخش دفاعی و گردانی مبارزان فلسطینی آسیب جدی وارد نشده است .

رمضان شریف با اشاره به تلفات جانی و مالی مردم غزه اظهار کرد: مقاومت همچنان شکست ناپذیر است.

وی در پایان گفت: امسال در 780 نقطه کشور راهپیمایی روز قدس برگزار خواهد شد و حدود 3500 خبرنگار داخلی و خارجی آن را را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام

کد N409443

وبگردی