آفتاب
نماینده مردم خاش در مجلس:

هرگونه همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، حمایت از اسلام است

هرگونه همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، حمایت از اسلام است

نماینده مردم خاش و نصرت آباد در مجلس با اشاره به اینکه تنها کشوری که در مقابل ظالمان جهان ایستاده، ایران اسلامی است، تاکید کرد: این موضوع بیانگر دید وسیع امام خمینی(ره) و جایگاه ایشان در بین ملت های مسلمان است.

حمید رضا پشنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، هدف امام(ره) از نامگذاری روز قدس را اعلام برائت از مشرکین، بیزاری از صهیونیست ها، حمایت از قدس و آزادی آن از چنگال صهیونیست ها عنوان کرد و گفت: دیدگاه حضرت امام، دیدگاهی وسیع بود. ایشان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به این علت روز قدس نام نهادند که همه ملت ها و کشورهای مسلمان بدانند باید همچون یدی واحد از باورهای اسلامی دفاع کنند.

وی تصریح کرد: با شرکت در مراسم روز قدس می توانیم ضمن ابراز همدردی با ملت غزه، حمایت خود را از آنان اعلام کرده و نفسی تازه به جهان اسلام بدمیم.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس تاکید کرد: سلفی ها نه شیعه هستند و نه سنی، بلکه مزدور دشمن و پس مانده های حزب بعث هستند که هیچ اعتقادی به اسلام ندارند.

وی تاکید کرد: آدم کشی در میان شیعیان و اهل سنت حرام است، چه برسد به برادر کشی، لذا همه این قتلها و کشتار افراد بیگناه و جنایتها محکوم هستند.

نماینده خاش با بیان این نکته که مسئله قدس مربوط به کل جهان اسلام است، گفت: هرگونه همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، حمایت از اسلام است که امروز هدف مستقیم دشمنان قرار گرفته و شرکت در مراسم این روز می تواند نقطه عطفی باشد در راستای همبستگی و اتحاد مسلمانان در مقابل کفر و جهان کفر.

پشنگ در پایان افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده عزم ملی ایرانیان بوده و کسانی که ایمان واقعی داشته باشند، در کل کشورهای اسلامی از این حرکت حمایت خواهند کرد؛ چرا که این حضور، یک حضور جهانی و وظیفه شرعی همه مسلمانان است.

انتهای پیام

کد N409425

وبگردی