آفتاب

اطلاعیه بسیج اصناف و بازاریان جهت کمک به خرید تسلیحات رزمندگان فلسطینی

اطلاعیه بسیج اصناف و بازاریان جهت کمک به خرید تسلیحات رزمندگان فلسطینی

سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور طی اطلاعیه‌ای با اشاره به تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب، شماره حساب کمک به خرید تسلیحات برای رزمندگان فلسطینی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از سایت بسیج، سازمان بسیج اصناف و بازاریان در جهت جمع‌آوری وجوهات نقدی در جهت تسلیح و تجهیز رزمندگان فلسطینی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

« اینک که رمضان خونین غزه پرده ها را کنار زده و ماهیت واقعی حقوق بشر آمریکایی را بر ملا ساخته است، اینک که رژیم منحوس امریکا برای تشویق کشتار زنان و کودکان بی دفاع، وزیر خارجه خود را به فلسطین اشغالی می فرستد و 225 میلیون دلار کمک تسحیلاتی خود را نثار این رژیم می کند؛ اینک که ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز فرمودند : ما معتقدیم کرانه باختری نیز باید مانند غزه مسلح شود و کسانیکه علاقمند به سرنوشت فلسطین هستند اگر می توانند کاری کنند،ما نیز وظیفه خود می دانیم که به این ندا لبیک گوییم و در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت ده هزار شهید اصناف و با کمک به رزمندگان فلسطینی بار دیگر خاطره کمک های عظیم مردمی در جبهه های دفاع مقدس را زنده کنیم. بنابراین:

1 حساب شماره 1-12666666-30-6001بانک مهر اقتصاد را جهت واریز وجوهات نقدی برای خرید سلاح و تجهیز رزمندگان فلسطینی بویژه مجاهدان کرانه باختری در فلسطین اعلام می نماییم و از همه مسلمانان می خواهیم هر کس به قدر بضاعت خود به این امر کمک کند.

2 از جوانان غیرتمند کشور اردن می خواهیم با ابتکار و خلاقیت، مسیرهای رساندن سلاح و مهمات به فلسطینیان کرانه باختری را توسعه بخشند.

انتهای پیام

کد N409419

وبگردی