آفتاب

زخمی شدن 50 فلسطینی در جریان درگیری‌های کرانه باختری

زخمی شدن 50 فلسطینی در جریان درگیری‌های کرانه باختری

در جریان درگیری های پراکنده بامداد امروز (پنجشنبه) میان شهروندان فلسطینی و نظامیان رژیم اشغالگر قدس در کرانه باختری نزدیک به 50 فلسطینی زخمی شدند که هفت تن آنها به ضرب گلوله های جنگی سربازان ارتش عبری مجروح گشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از منابع محلی، سازمان هلال احمر فلسطین در کرانه باختری خاطرنشان کرد که تیم های امداد رسانی این سازمان نزدیک به 50 فلسطینی را به بیمارستان ها انتقال دادند که هفت نفر از آنها به ضرب گلوله های جنگی و 43 نفر به ضرب گلوله های مشقی زخمی شده بودند.

شهرک حوسان و ورودی شمالی بیت لحم در شمال استان بیت لحم، شهرک بیت امر و عروب، جنوب شهر الخلیل، اردوگاه های قلندیه، جلزون و رأس کرکر در نزدیکی رام الله و نیز استان قلقیلیه شاهد درگیری های شدید میان فلسطینیان حامی غزه و نظامیان ارتش عبری بود.

در این درگیری ها ده‌ها نفر از شهروندان فلسطینی نیز در نتیجه استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شده و به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

گفتنی است که شهرهای مختلف کرانه باختری در اعتراض به جنایت های رژیم اشغالگر قدس در غزه و در حمایت از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین در این منطقه به صحنه تظاهرات و درگیری با نظامیان صهیونیستی تبدیل شده است و همه روزه درگیری های متعددی در سراسر این منطقه روی می دهد.

انتهای پیام

کد N409351

وبگردی