آفتاب

استاندار بوشهر:راهپیمایی روز قدس، نمایش وحدت مسلمانان است

استاندار بوشهر:راهپیمایی روز قدس، نمایش وحدت مسلمانان است

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس ، نمایش لبیک مسلمانان درچارچوبی وحدت آفرین برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است.

مصطفی سالاری ، پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی برشرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس همه باید با لبیک به ندای رهبری انزجار خود را از اتفاقات ظالمانه و ستمگرانه رژیم اشغالگر قدس به گوش جهانیان برسانیم.

وی اضافه کرد:نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ازسوی بنیانگذار جمهوری اسلامی، بیانگر هوشمندی امام (ره) برای انسجام و وحدت مسلمانان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است.

استاندار بوشهر ادامه داد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس نمادی از وحدت مردم است و همین امر موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی با محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در نوارغزه گفت: حضور حماسی توام با شور و شعور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس پاسخی کوبنده در محکومیت ظلمی است که رژیم سفاک و اشغالگر اسراییل بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته است.

سالاری ادامه داد:عمق ستمگری و فجایع رژیم صهیونیستی در نوار غزه به مردم فلسطین به حدی است که زمزمه ای از سوی سازمان های بین المللی مبنی بر مصداق داشتن ارتکاب حنایات جنگی به گوش می رسد.

وی با دعوت ازاقشار مختلف مردم استان بوشهر برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم این استان امسال نیز همگام و همسو با سایر ملت ایران و دیگر مردم آزادیخواه جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت.ک/3

628/539 /679
کد N409198

وبگردی