آفتاب

شکوری‌راد: راهپیمایی روز قدس افشاکننده ماهیت رژیم جنایتکار صهیونیستی است

شکوری‌راد: راهپیمایی روز قدس افشاکننده ماهیت رژیم جنایتکار صهیونیستی است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رژیم صهیونیستی این بار هم در جنگ با غزه مثل دفعه قبل موفق نخواهد بود و نمی تواند به کانون مقاومت فلسطینی ها دسترسی پیدا کند و دست از پا دراز تر به پشت مرزهای خود برمی گردد و شکست سنگین‌تری را تحمل خواهد کرد.

علی شکوری راد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: دنیا انتظار ندارد که در جنگ نابرابر بین اسرائیل و مردم غزه فلسطینی ها بتوانند اسرائیل را نابود کنند یا اینکه ضربه سنگین نظامی به آنها بزنند اما همین که فلسطینی ها در برابر قدرت اسرائیل ازپا نمی افتند خود یک پیروزی قلمداد می شود و البته به معنی شکست اسرائیل است.

وی با بیان اینکه با وجود تلفات زیاد فلسطینی ها این اسرائیل است که شکست خورده افزود: رژیم صهیونیستی نمی خواهد پایان ماجرا شکست او باشد به همین دلیل دامنه تهاجمات نظامی خود را اضافه می کند تا مقاومت مردم فلسطین را بشکند و اگر هم نتواند چنین کاری انجام دهد قطعاً شکست خورده است.

شکوری راد گفت: جنگ زمینی اسرائیل با فلسطینی ها به این دلیل است که آنها به طور کامل به مقاومت دسترسی پیدا کنند ولی اگر این طور نباشد شکست آنها سنگین تر است و به نظر می رسد رژیم صهیونیستی این بار هم مثل دفعه قبل موفق نخواهد بود و نمی تواند به کانون مقاومت فلسطینی ها دسترسی پیدا کند و دست از پا دراز تر به پشت مرزهای خود برمی گردد و شکست سنگین تری را تحمل خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه در بیان وظایف کشورهای اسلامی در قبال آنچه در غزه در حال رخ دادن است گفت : ماهیت کشورهای اسلامی و غیراسلامی دفاع از مظلوم در برابر رژیمی است که اساساً ظالم و جنایتکار است و البته حمایت این کشور ها نباید به لفظ محدود شود بلکه در مجامع جهانی و هر جا که رژیم صهیونیستی منفعتی دارد باید این منافع تهدید و رژیم صهیونیستی وادار به این شود که از این ظلم و جنایت دست بردارد.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که آقای دکتر روحانی به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد فعالیت درخوری داشته اند و جامعه جهانی را نسبت به مسئولیت های خود آگاه تر کرده اند باید هرکسی به هر نوعی صدای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان را برساند. حتی یک بیانیه‌ای کوتاه از یک گروه و تشکل و حزبی در کشور بی تأثیر نیست و در سطح بین المللی هم تأثیر خود را خواهد داشت.

وی همچنین راهپیمایی روز قدس را با اهمیت خواند و اظهار کرد: با توجه به جنایاتی که اخیراً رژیم صهیونیستی در غزه داشته حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در سراسر دنیا می تواند رساننده پیام مردم فلسطین و افشا کننده ماهیت رژیم جنایتکار صهیونیستی باشد.

انتهای پیام

کد N409160

وبگردی